White Penis

12:12

Spelar Skyrim igen! Laddat ner senaste expansionen och allt. Awesome <3 Fast jag fixade ett varulvsachievement först. Sen måste jag spela lite utan guide och vara asasascool. Fick ett merry x-mas-brev idag. Eller J fick men det var mittttttttttttttttttttttt. Fy fan vilken merry jävla x-mas jag ska ha hoehoehoe. Skoja ba. Måste ha råd med presenter till 6pers. J ska få skitfina saker så jag måste spara extra mycket så jag har råd med Js saker. Jag tyckte att vi skulle gifta oss idag, klockan tolv. Fast nu ere försent och J ville ändå inte. Ite jag heller, skulle vara kul i typ någon vecka oc sen ba hatar vi varandra och måste då gå igenom massa legal crap. Haha borde gifta oss om två minuter 12:12 12/12/12. Fan vet när man får chansen igen. Inte så att jag kommer leva tills 01:01 01/01/01 liksom. Måste vänta i typ 100000000000 år. Fyfan.

IHIHIIHIH Ska blogga klart nu innan J kommer tillbaka från random rum och vill ha dattorn. Hejrå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0