White Penis

DIS-A-PPOINTEEEEEEEED.

Baby är sjuk. Å re e så synd om hannnn. På riktigt utan sarkasm!
Sitter och känner mig jättekonstig och lite fet som äter korvpastasallad, sånadäringa seitan-ölkorvar och choklad. Ja jag fuskar med veganismen idag igen (igår åt jag knappt så jag uppnådde inte julkvoten och den här paradiskartongen lockar mig och jag har painkillerz så jag får typ inte ens ont av nåt, blir pysslig. Har pysslat en metallic/silver ochrödglittrig stegosaurus och en halvklart ljusblå hjort som ska få vita horn och röda ögon) men jag äter iaf inte kött så fort jag är full som vissa "veganer" gör. Ska kolla påren här filmen, det är nog kill bill för de babblar om bill och har massa vapen, vänta på att J ska sluta ha så hög feber att all beröring gör ont och sen sova. Lille lillen, blir helt mammig när folk är sjuka haha. Hoppashoppas att han är friskare imorgon så vi kan mysa. Jävla horex som snodde allt te, ville ge J te men så fanns det inte. Fan vill ha mat. Jag anar ett mönster. Återigen något jag kan lägga till i boken med bekräftade teser kanske. Ska inte somna innan ögonen ramlar ihop eller J blir kramig. Punkt slut. Horjul.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0