White Penis

Do you think you can make me do it again?

HAHA ni gillar misären va?
Användaren har avslutat sitt medlemskap.
Jag kan aldrig bli lika älskad.
Jag kan inte göras något bra.
Förutom att supa.
Inte ens det förresten. Vill sticka skallpellen i någon.
Är så orolig.
Hole, vin och piller hjälper.
Stereotypt va? Jävla stereotyphora.
Hora. Lika fint som fula jävla grisfitta. Mina finaste ord.
Haha jag är full.
Börjar bli sml och snygg nu. Gått ner över 10kg på typ 70 dagar. Jävla dåligt jobb. Ska ner 10 till sen räckere.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0