White Penis

Glasyalabolas.

Hora. HORAHORAHORA. Är så arg. Men snart är det nyår. Nyår ska bli kul i år. Jag har resekassa till nyår. Sen kommer den bra M hit. Sen ska jag vara ensam. Men har ju nya tvspel och sånt. ALLTSÅ JAG VILL INTE VARA TRÖTTTRÖTT jag vill vara kul. En annan dag kanske, Så jävla bestört bara. Sitter bara inne, Jävla. Orkar inte. Blä. Kanske blir vräkt om grannen vinner. orkar inte. Om jag måste flytta ska jag aldrig mer packa upp och göra fint. Aldrig mer. Jag ska sälja allt. ALLT. Gav bort alla sömnisar till J förut så nu har jag inga. Men det var mer synd om J än om mig för jag är inte ens lite sjuk. Ska fan röka. Drömma om semester. Djur. Målvikt. Kläder. Är ju kär. Ska vara glad då. Svårt när man är orolig över allt. Sa ju att värktabletter bara hjälper mot värk. Nej det sa jag inte men skulle kunna ha sagt. De hjälper då fan inte mot oro i alla fall.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0