White Penis

Gosa katt om några timmar dårå.

Vet ej om jag ska give those o's a go eller vänta på att folk vaknar.
MENÅH. Klockan 5 åker jag bort i 2 dygn. Typ. Får ha en gedigen plan för att lyckas. Tha plan: förbered allt inför resan, förbered vatten och mat, vänta tills kvällen, säg du är tröthest, säg du vill glo på film i rummet, kommer någon in i rummet sätter du på dig ett sjukt missnöjt ansikte (inget OH LAWDY och armviftande här inte) så du inte ser så sjukt nöjd ut. Gory glory end of story. Ska nog funka i nödfall. Alltså trollnivån på mig är rätt fed. Igår gav jag C en lite annorlunda rundvising av lägenheten där jag visade hur fint jag kan sparka sönder väggar. Sen gick vi runt lite och grejade och sen chillade vi i några timmar innan vi sa buhbyes. Jag låg mest och sov/inte sov hela natten. Svårt att sova själv. Hade tvn och lampor på haha. Vaknade vid elva, då låg det en makaron i fimpburken och en fimp i tallriken med makaroner. Undrade lite över hur jag tänkte när jag gjorde så men kom på att jag nog råkat tappa en makaron och sen skulle skoja till det lite. Fick sjukt ont i magen av alla makaroner i alla fall. Tur att jag ska vara mörk och svår på jul då. Orkar inte leta upp mitt smink, det mesta är nog trasigt så jag kör på en lightversion. Orkar inte åka egentligen men men. Får la paket. Tar med datorn. J har min ipod så det blir ingen musik men det gör inge. Lyssnar på Hole och funderar på om jag ska ringa C. Orka. Haha. Orkar inte ta mig till stan. Kollar på de där tråkiga jävla erik och smörgåsen. Blä. Ska röka 495870464 cigg eller något och vänta på att alla jävla bro's ska höra av sig innan jag drar. Haha bro's. U can find me ihoprullad i sängen i typ 4 timmar till if u need me. Hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0