White Penis

*har det ASroligt*

Men gued, läste några inlägg och jag är inte riktigt klok.
Det är jag inte idag heller.
Sitter och äter mat och skrattar.
Mest åt kuken faktiskt.
Haha kuken <3
 
Har nog lyckats gå ner lite igen.
Haft några stressiga dagar med städning och fler ska det bli.
Nu bakar vi en kaka som skulle bli kladdkaka men blir choklad och jordnötssmör och experiement. Öh.
Imorgon får jag nog mitt paket från black milk också!
Sen är jag fattig i flera dagar och får leva på ett paket cigg i en vecka eller något.
Kaffe tror jag inte ens jag har men jag vågar inte dricka det ändå med tanke på min jävla cpmage.
Kan skriva top fem saker du inte vill spy upp:
1. Pizza
2. Kaffe
3. Indisk mat
4. Jordnötsbiffar
5. Asmycket läsk så det blir som en högtryckstvätt som sprutar rätt upp i ansiktet på dig.
 
Alltså defuk har jag gjort med skallen idag, jag är ett geni. Min blogg är så vidrig.
Synd om er som inte hare såhär roligt!!1
Hest som är lika cp som jag.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0