White Penis

Pleasure avalanche.

Sorry babes, orkade inte blogga igår. Mådde inte så bra, men ett telefonsamtal till en speciell tjej (är så glad att jag fickringde just dig <3) piggade upp lite. Julklapparna var jag mer eller mindre apatisk över. Men blev lite glad över en svart mössa, två tvspel och två presentkort till åhlens och jc. Satt mest och glodde och väntade på natten. Sen sov jag inte för jag kom av mig med tidningar och tumblr så jag sov typ..... 3,5 tim kanske? Blir nog mer sen, bredvid den jag helst är med i hela hela världen.

Mår still pizz men är hemma nu och det blir la bättre snart. Är orolig för J som verkar så nere. Don't be sad babyboy :* När du kommer hem fåru en stor kram.

Ska kanske springa runt lite medan jag kan. Var hos M förut och hon tvingade i mig massa te, proviva och pepparkakor. Pepparkakorna gjorde maggen sur. Man ba TACK vad snäll du är när jag precis druckit 2 koppar kaffe och sagt nej tills du tvingade fram ett ok då jag tar väl 2 koppar te och femtiotre pepparkakor fast jag redan mår dåligt. Orkade inte ens handla rea igår btw. Något nytt.

Igår kändes det som om syret var slut och alla behovsmediciner tog slut men här i min lägenhet finns det gott om det och jag andas och mår bättre ju längre jag är här. Hoppas ni mår bättre ni med <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0