White Penis

Rubrikosvosvosv

Väcktes av att pappa ringde vid halv tolv. De hade lite mat att lämna över. Jag blev glad och somnade inte om. Fick mina vegansillar som var rätt nasty (gillar ju inte senapssill då jag inte gillar senap och jag gillar ej glasmästarsillen då den sillen var gjord på gurka och inte aubergine :< buuu) lite avocado som jag hoppas ska gå att äta, julmust, loka och grovalt. Haha. Så vi kan göra slushies någon dag. Det är supersynd om J som är fast i en liten busskur btw. Det regnar och är äckligt ute så när han kommer hem ska jag ha maten klar <3 Vette fan vad jag ska laga och jag är inte så sugen själv men något ska jag fixa ihop :*

Borrade förut idag. Fick ångest och ringde värden som noterade detta men jag tror grannfittan är bortrest. Är så satans trött på allt nu. Trött som i trött också för den delen. Kollade på halvtråkig-tv när J sov ut förut. Noterade att jag har äckligt alienhår precis som någon äcklig alien i star gate whatever. Atlantis var det tror jag. Tack då vet jag det. Ska typ vila 10 min nu och sen laga mat. Hejdå <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0