White Penis

Svart ris.

Aha ok så nu är båda sjuka. Imorgon ska vi till sthlm på nyrsfest, lång nyårsfest. Det måste bli av. Hatar att min jvla kropp bestämde sig för att kuka ur den med hoho. Fryser så jag skakar.
Typ alla cigg är slut ich jag tänkte låte J sova så vaknar du inte snart går jag ut själv!!!!!!111 OKKKKKKKKKKKKKKK????????+ Skoja ba. N men jag gör det men det är inte så farligt för det är 300m max. Vad som ÄR jobbigt är att vicevärden ringer och väcker mig 2ggr för att bestämma möte klockan 10 imorgon. Som tur är är jag inte vitsig när man väcker mig. Då skulle jag sagt, nääääää ja kåmer ente då fö ja ska *göraobeskrivligasakersomvanligamänniskorräds* å de har vartt bestämt sen innan dåså vettu....
Shoppar kanske mer, äter upp maten. Vill inte sova en gång till för det suger och är skittråkigt. Speciellt när man har feber. Drömmer om stora hål och förstörelse och vknar upp helt klibbig och tror jag lever i dåtiden ungefär.
 
Jävla horfeber.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0