White Penis

"Uöööh, actionfilm! D:"

Hej hej.
Mår bättre idag. Thanks apoteket.
Tänkte fixa magen tills julafton så jag kan käka lite. Ska få både skinka och ost och korv! Vegansk då. Tänkte även slänga ihop lite "sill" och kanske griljera en kålrot och göra någon paj eller så. Måttlighet är inte min grej. Idag gav jag och J varandra lite presenter då vi ska fira jul på olika ställen oh inte ses förrän 25 igen. Buhu! Men har fixilixat med medz så jag inte behöver ha varken ångest eller ont i magen :D J fck en parfym, en reflex och en slushie maker. Jag fick djurben, ett skrin och ett hängsmycke i form av en groda som håller en boll. Det smycket har jag önskat mig i tre år utan att få så jag är rätt fett nöjd och så <3 Ska nog slumra lite nu. Blev inte så mycket sömn inatt hehe.
 
Imorgon ska jag slå in och köpa sista paketen, sen är det fuljul och fittigt fint nytt år.
pozz.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0