White Penis

Jävla HORA

Har inte lust att tell the whole story. Råkade somna i två timmar och vaknade ensam med lika fet ångest som igår. Kommer han inte hem åker jag till alingsås jag bryr mig inte längre. Alla har blivit cp jag tycker syd om de jag gillar. Gråter non stop och funderar starkt på att skära av halsen med en mattkniv. Men det gör jag bara om J inte kommer hem igen. Då vill jag inte leva mer. Varken benzo eller sprit hjälper. Vill dö så jävla hårt, jag klarar inte att vara ensam. Vet vad som hjälper dock. Snart åker jag. Om han inte svarar.

Trashade HELA lägenheten igår. Det ser ut som skit. Jag får panikångestattacker och jag hittar ingenting jag hatar sprit och benzo det är så jävla pissigt JAG HATRSDGILOÖAMÄPR JEH4A,ZKW

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0