White Penis

Yucky.

Har varit världens jävla bushelg haha men nu måste vi snart hem... så vi kan åka och svina i andra länder :3
 
Tror jag får ta och sova. Är så jävla nöjd och missnöjd på samma gång att jag inte fattar varför men det är bara att jag saknar henne tror jag jävla cpklittfitta. Dock vägrar jag låta folk dö martyrdöden så... blä, tråksova it is.
VILL HA MER KONSERT OCH SEMESTER I HUNDRA ÅR JAG ÄLSKAR ATT RESA OCH SÅNT. Fast jag har sovfobi hos andra. Haha. Har cpigt fina bilder också men palla nu. Visste förresten inte att typ ALLA jag trodde var goa gubar är cpdumma i huvudet mot mig och tycker att jag är cpdumihuvudet. Kan ni inte bara sluta känna er så hotade, jag är värsta fredliga här men ni ska bara babbla på om min påstådda cpighet. Det är bara synd nu när jag är värsta koole killen som har brutit av en nagel och städat ett helt badrum och rymt från ett hemskt öde och har e hel lägenhet du kan förstöra och framförallt inte velar runt som en annan jävla..... FULEFAN.
 
Nä I'm kinda turing inte the pale ghost of livets orättvisa men jag är bästa på att vänta och så hoppas jag få vara glad imorgon så jag pallar hänga mä folk om de pallar hänga med mig. Ska röka en cigg och sen äta världens sämsta lugnande a.k.a atarax tills jag somnar. Vill sova lite när jag ser hur sött det ser ut.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0