White Penis

"Idiot. Idiot-idiot!"

Haha, blev glashotad förut. Som knivhot fast med glas. "JAG SKA SLÅ IN SKALLEN PÅ DIG MED DET HÄR GLASET OM DU INTE HÅLLER KÄFTEN"

Ojdå, nu ska jag få en hammare i skalle för att jag skriver. Jag är sååååååååååååååååååå rädd. Äckliga cancer blev jag vissta kallad också. Haha. När jag frågade om jag borde ta åt mig fick bara höra det igen. Är också för dum för att förstå och ska aldrig någonsin få hjälp eller sådant. Som om jag skulle bry mig. Tar fan inte åt mig något alls av vad folk kastar på mig. Så himla trevlig morgon när man får höra "Håll käften innan jag *här kan du skriva någon form, av våldsamhet som ska utföras mot mig*" eller får kattskit upptryckt 3cm från ansiktet samt  ramlandes i min morgoncola:))))))

Hahaha jag vet liksom inte ens hur jag ska reagera :') Så jävla random. Jag vet inte om detta är något alla råkar ut för och hur de i så fall löser situationen men jag tänker lösa den genom att raka av min plågoandes hår när han minst anar det, skära av honom hälsenorna och spotta i hans mat. Eller inte det där med hälsenorna för det är olagligt. Men det andra. Kan byta ut det mot at5t jag ska skrika i hans öra i en timme utan stopp. Fy fan vad roligt, skulle lätt vara värt att inte ha någon röst på två veckor om man fick göra något sånt!

Hej och välkommen till cp-världen. (älskar hur jag liksom slutat ta åt mig eller bry mig. För två år sedan hade jag gråtit och gråtit och bett om ursäkt för att jag inte höll käften. Men inte nu. Nu skiter jag i allt.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0