White Penis

Incinerate.

Alla inlägg just nu handlar bara om hur arg jag är eller hur dåligt jag mår. Och nu kommer ett till. Är så jävla KGCJFJASDVAS-ARG att det fan inte går att mäta. Vill så gärna på festival i år men då måste jag göra slut med min kille först. Säger han. För han VÄGRAR att åka på festival eller låta mig åka själv. Haha, hade int heller låtit mig åka själv om jag var min kille så jag förstår honom. men hade han varit lite snällare hade han inte behövt oroa sig. Sen är det det här med att spela tvspel och sitta vid datorn samtidigt. Det år jag inte helelr göra. Fattar inte varför för vi sitter inte ens i samma rum och så jävla stressande kan det inte vara. Hotar om att "ÅÅÅÅÅ JA BRYTTER STÖMMET ÅM DU SITTER DEEEER MEEEER :((((((". Jävla tjatkärring.

Försöker verkligen förbereda mig för lite change nu mend et är så svårt när man inte mår bra nog för att ens lyckas komma i tid till ett pissigt möte eller svara på sina vänners sms. När ens vänner mår lika dåligt som en själv. Får såna skuldkänslor när jag inte svarar så jag måste stänga av telefonen så jag slipper tänka på den. Nuuuuuuuuu är tjatkärringen här igen och hotar med att gömma alla kablar till mina elektroniska prylar så jag får väl smygblogga lite mer sen om jag pallar. Posshaj.

Ps: en trevlig sak som hänt är att damen på bilden fyllde 6 år förra veckan! Kan itne fatta att jag haft henne så länge, lilla pluttkatten. Hon fick inga paket när hon fyllde år dock för jag var ju itne hos föräldrarna då. Jaja, får väl bjussa på tårta nästa gång jag träffar henne!!!!1


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0