White Penis

JÄVLA TELEFONER JAG HATAR ER.

Orkar inte blogga idag egentligen. Försöker hitta min jävla handläggare på fk's nummer så jag kan ringa om gymkort men jag hittar det inte hur jag än letar. Och jag måste sätta tratt på Nemo och ringa M SOM JAG HATAR ÖVER ALLT PÅ HELA JORDEN. Man får bara säga "ja" när hon pratar, ungefär. En hel dag av bara "ja....jaaaaaaaaaaa. ja, hehehe JA" fast man egentligen bara vill säga "nej för helvete jag HATAR *det hon säger att jag äääääälskar* och jag hatar att du har förutfattade meningar om allt på hela jorden och att du tror att du är så jävla bra. Antingen trollar du sönder eller så har du allvarliga psykiska problem din jävla fitta. DON'T EVER CALL ME AGAIN!!!!!!111ONEONE!!!1" Hon vill ju bestämma vad jag ska ha på mig liksom. Och hon är gammal med världens cpigaste stil som hon ska tvinga på mig. Typ handla kläder på Ica och tvinga mig ha dem på mig. Säger ju att man inte vet om hon trollar!!!!1 Helt hemskt. Måste ringa henne snart nu. Gör jag inte det kommer hon gråta i fem timmar i telefonen sen och jag behöver lite shitt av henne så jaja, jag måste. Kuk. Kan inte ens kolla på fula människor på helgon som jag brukar för bilderna funkar inte idag. DÖR.


Sen har jag världens träningsvärk i hela benen och jag måste ut och gå fast jag hatar att vara ute ännu mer hos föräldrarna. Gnällig jävla biatch. Hahaha

Pisshej.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0