White Penis

MÅZTE HAAA NUEEE.

I fucking NEED this! Köp åt mig?
Fast jag vet inte direkt när man kan ha den på sig för den är ju helt genomskinlig och dessutom asliten. Haha.
Ska kolla på lite italienska zombiefilmer nu och hata mig själv för att jag var dum nog att gå in på ebay utan panger på kontot samtidigt som jag behöver spara till en ny dator och inte ett par skor för 1000 spänn som har en meter höga klackar ungefär men"det gör inget för de går att gå i om jag ger mig fan på det" ;) (<- eller så bryter jag fotlederna på tre ställen. Ouch.)

Den där dumma säljaren hade även en asasfin kappa som jag skulle trasha totalt för jag har så jävla breda axlar. En annan har världens tuffaste hatt som någon också kan köpa till mig (länkar endast för att jag vet att ni inte är lika efterblivna som jag är och antagligen inte köper sånt här för era sista pengar. Eller några pengar. Som jag då gör. Är bäst på att köpa saker jag inte behöver för mina matpengar. Eller typ köpa pinjenötter för 400spännizar om jag nu köper mat.) BUHUUU VILL HA HATTEN. Skulle vara hur fin som helst på nästa fest. Skulle nog bli slagen i ansiktet om jag hade den, skulle min sambo säga, men det tror inte jag. Skulle någon försöka skulle jag peta ut ögonen på puckot med någon av hattens inbyggda taggar. Skulle förstärka taggarna med superlim innan jag gick ut så jag kunde poka ut eyes så INIHELVETE hela kvällen!!!1 Skulle ha en hel taggig outfit så jag kan komma fram ostärt till baren. Fan vad smart. Ska nog spara till det istället för dator. Samma säljare osm sålda superhatten säljer ju feta halsband och klänningar till showgirls och dragqueens. Jag ska fråga om de säljer kläder för folk som vill peta ut ögon också <- JÄVLIGT DÅLIG IDÉ.

Klockan är två på natten och jag pratar bara stunt. Borde se lite film nu. Häjdåååååe.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0