White Penis

Trött häst.

Vaknade tidigt idag också. Är jättetrött men kunde inte somna om och jag går inte och lägger mig igen såhär mitt på dagen för då ka jag inte sova ikväll sen. Åt lite spenat som jag misstänker fick mig att må illa. Sådär jobbigt illa så att man inte kan spela tvspel för de gör att du blir yr och illamående på samma gång. Behöver fylla på cola-lagret idag, bara fyra burkar kvar. Dricker en eller två om dagen och jag måste alltid ha många hemma bara för att vara säker haha. Sen ska jag försöka tvätta och färga håret men det kommer nog inte gå så bra. Ska äta paj idag också, tänker äta den till middag, hallon eller jordgubbspaj, för det har jag inte ätit på jättelänge nu! Fast då får jag inte äta något annat på hela dagen men det gör inget för paj är fan det godaste som finns.

Fick ett hatbrev på tumblr igår btw, askul! Ska nog postat här sen med mitt svar när jag väl orkar svara <3

Näe, nu ska jag röka klart och spela mer skyrim fast jag mår illa! Hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0