White Penis

Tunic.

Vad fan är det med mig idag egentligen. Eller rättare sagt, på senaste tiden. Har sån ångest att det inte finns. Ångest för att jag ska äta, ångest för att jag är hungrig, ångest för att jag inte tränar, ångest för att minmedicin är slut, ångest för hur jag ser ut, ångest för att jag har ångest. Tiill och med ångest för att datorns tangenter är smutsiga haha.

Har ett par psyk/läkartidernästa vecka och nu är jag sjukt nojjig inför dem också. Det har inte varit såhär dåligt på länge, men jag tror det beror på allmän dopaminbrist bara. Mina neouroner är inte vad de en gång varit!!!!1


Hatar att det är så svårt att gå ner i vikt. Har varit jättenyttig hela veckan men det känns som om det inte händer något. Ska vara mer nyttig. Ingen idé att skriva mer idag för det komer bara vara så jävla självömkade haha.
























































Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0