White Penis

Myrstack.

Blä. Har fed ångest idag. Vet inte varför. Det beror inte på att jag åt förut, för jag hade ångest innan dess också, men att äta 1000kg couscous med örtsalt på hjälpte ju inte direkt. Och det är alldeles för kallt för att promenera idag så inte ens det kan jag göra! Sitter på balkongen och röker as we speak och jag trodde jag såg fel när termometern visade på 10 minus. Fryser ihjääääääääääl. Såna här dgar vill jag bara röka inne. Hade gjort det om jag inte hade Kali eller sambo Hehe. Tyvärr måste jag ut lite ändå sen för jag tänkte laga linssoppa till middag och behöver köpa lite grejer till den.

På tal om sambo så är jag jävligt besviken på min. Den hatar nämligen bodymods och blev helt arg och jobbigt när jag berättade om mina implantat jag tänker göra. Jag som planerat så för dem :( Sofie skulle köpa dem åt mig och vi skulle nog göra dem samtidigt hon och jag, men så blev min så kallade pojkvän, snarare pojkovän haha, helt störig och sa att han gör slut om jag gör dem :((((( VILL DÖDA NÅGON. Det första jag tänekr göra efter vi gjort slut ska vara 5 olika bodymods så snabbt det bara går :') Vi komemr nog inte att vara ihop året ut så som det ser ut nu.
Men så länge vi är tillsammans får jag väl fortsätta med vikten bara. Och kanske en till tatuering. Man kan aldrig få för många. Eller jo, om man har hela ansiktet kanske. Vill byta kropppppppppppppppppppp med min kille för han går ner i vikt av att äta pizza och godis. Tänk om jag också kunde få göra det, va. Skulle ha levt på choklad, pommes och tårta. Och blivit jättesmal. Fuskigt.


Nej, nu ska jag spela lite mer skyrim, förundras över hur "synd" det ska vara om alla fjortisbloggare och förbereda mig för att orka gå utanför lägenheten om några timmar. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå!



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0