White Penis

Let's Groove.


Yeah.. she my one and only
Quick to keep back haters who don't know me
I... feel... good about candy
My gangstas understand me

Jag är pinsam idag. Jag vågar inte skaffa en twitter. VARFÖR I HELVETE VÅGARU INTE kanske du frågar då. Jo för att jag har en fet crush på världens snyggaste skådespelare och jag vill skaffa en twitter för att prata med honom men om han inte svarar så kommer jag skämmas sönder för att jag ens frågade honom något :((( Vill inte ens säga vem jag menar för ni kommer skatta haha. Man har liksom iten en crush på honom, det är bara så random. Känner ingen som sagt till mig att "aslltså kolla in han där, han är fan hettttttttttttt" nej, alla säger "åh kolla in fucking ass ful-johnny depp han är sååååååå snygg" fast utan fucking ass ful. Fast jag har helt konstig smak på killar. Antingen ska en man vara jättejätesmal och liten eller så ska han vara jättejätte biffdelux och typ tre meter lång. Säger ju att jag inte är något för pissiga mellanting. En tjej skev till honom att hon var rädd för honom och han bara "aaaw don't be scaared" och jag vill helst skriva "OMG ur soooo hot, wanna grab a drink?!?!+oneone?!?!1" och då ska han helst svara "i'd luv too, i'll pay for ur plane ticket n u can stay at my place!!!!!1" (<- han skriver så! fast han är känd! värsta badboy.) och så gör jag slut med min kille och flyttar till england och blir rik >:D
Mvh BordeFanSlutDrömma

SKA jag skaffa en twitter eller inte?!?!? Alltså jag msået men det är pinigt. Fattar inte hur jag lyckats säga till min sambo att jag ville vara ihop med honom, haha, måste ha vart full. När jag tänker efter har jag varit full alla gånger jag stött på folk så jag får väl supa litte och sen skaffa en twitter.


Igår när jag var på stan såg jag att jag missat en dancehall-klubb. Sörjer. Vill ju gå på en sådan tillställning. Kommer bli fett mobbad för mitt utseende (eller inte) men ändå. Har en kompis som brukade gå på awsoem dancehallklubbar fast på fucking Trinidad. Det måste ha varit hur kul som helst. Hon visade mig en såndär dans man dansar där en gång och nu är det min standard-dans. DVS vicka på röven. Eftersom jag suger på att dansa så är den enda dansen jag kan. Vet ni, hon kan prata sådär kul som de gör på Jamaica och alla andra såna öar! Känner inte en endaste människa som gjort så häftiga saker som hon. Ho har fetsat med The Specials och bott i London också. Tyvärr är hon lite..... jobbig.... men hon är snäll när hon vill.


Är så jävla asfgaukgaeukyg idag. Nästa gång är på lördag tror jag. Lurrdag. Vill alltid vara såhääääär. Borde sluta vara så pinig nu. HEJRÅ.


ps: Joey Joey är världens bästa Joleen-cover. Av Eek-A-Mouse, lyssna på'n.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

SKAFFA TWITTER!!!

2012-02-08 @ 20:10:50
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0