White Penis

AIDS wolf.

Dagens lol: lolokaust
Dagens FU: den där puckobruden jag brukar snacka om. Måste stalka henne mot alla odds nu. Även om det skulle kosta 2000kr haha.



Har köpt en korsett idag. På internetzzz. Köpte den lite stor eftersom jag är tjockis. Heh. Måste bli smal igen.

Nej, jag har fan inget vettigt att skriva om idag egentligen. Bara ångest men det har jag inte lust att skriva om. Orkar inte ens prata med folk IRL. Vill att allt ska lämna mig ensam ett tag.

Kömmentarer
Postat av: Sofie / lovelost

Inte jag väl?? <3

2012-01-18 @ 19:33:52

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0