White Penis

De storslagna planerna.

Dreaming, dreaming of how it's supposed to be...


Jag VET inte vad det är som är fel idag. Jag VET inte vad jag gjort faktiskt. Vaknat kanske, eller försökt vara glad och snäll innan vi skulle sova. Just nu tänker jag fan dissa alla och det blir nog ingen fest till helgen igen för jag orkar inte leva såhär mer. Han är nte hemma just nu, men när han kommer hem får jag göra mitt bästa för att vara snäll och tyst och..... ja, jag vet inte vad jag gör som inte är snällt faktiskt men just nu överväger jag att försöka ragga upp en asasasashet skådespelare som är med i massa filmer och tvserier men har världens svåraste namn att uttala och stava till eftersom han är från Nigeria. Fast det kommer nog gå lika dåligt som mitt försök till att sluta äta godis, om inte sämre. Han är nog den enda jag skulle vilja vara ihop med. Mest för att alla skulle bli så jävla avundsjuka och bara "men OFTA du är ihop med Mr. Eko" och jag bara "JA DET ÄR JAG OCH HAN ÄR FAN SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN DIG."

Alltså åh vad bra han är. Igår kollade jag på Oz och han dog han så jag var tvungen att försöka bli vän med honom på facebook för att fylla tomrummet i tvrutan. Uppdaterar er om hur min quest att bli ihop med honom går. Haha.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0