White Penis

Serve at his command.

Vill fan ta några helkroppsbilder. Bara sådär. Det finns nästan inga på mig i helkropp, inte när jag har fina kläder eller ens fula. Ska tvinga någon i helgen. Helst proffsiga foton också. Fan vad svårt allt ska vara då. Känner hur många som helst som har sina fula ansikten i alla webshops, kan inte jag få ha mitt fula ansikte där med då? Och dessutom få betalt?!? Men vet ni vad det värsta är? Det är när man känner/är bekant med precis alla jävla modeller på en sida, (ok inte alla men 99% av dem då, lika jävla illa.) haha kan fan inte handla på sjukt många ställen just för att det lbir så awkward när man ska köpa en grej som man ser någon man känner ha. Känns som om man snor dens stil eller typ.... köper något den bara tog på sig för att få betalt. DVS: MAN ÄR FUL. Just nu så googlade jag modelljobb bara på skoj och då kom det upp massa folk som säker attraktiva kcinnor för reklamfilmer om spa och jag bara "ÅH MEN DÅ SÖKER JAG IN SÅ BLIR DET EN ALTERNATIV KVINNA OLOLOLOL". Dock komemr de ju itne välja mig så det skulle vara helt i onödan, det är nog inte så många alternativa kvinnor som går på spa från tv-reklamer. Bw så dör jag på hor öststatshoriga de flesta unga tjejmodeller ser ut att vara. Kräks på orange brunkräm eller bajsbrun solariebränna, feta pälsar och asfula flugbens-ögonfransar (HEJ HATERS, VET ATT NI REAGERAR NU :D) hur FAfN kunde de bli modeller?!? För att män 65+ ska ha något att runka åt!?! Eller för att ni e såååååååeh sexxia azzzå att alla killar ba dreeeeglarzzzzz över era as håtta buuubs å failigt jävla fulkukiga hårförlängningar" Eller tycker ni att victoria silversteds

Snart möte med FK också, ska försöka be om gymkort i år igen för såhär kan vi inte ha det. Jag har helt slutat gå på promeader för jag hatar promenader och utomhus mer än allt på jorden. Har fått så jävla torr hy i ansiktet av att vara ute såhär på vintern och då hatar jag det ännu mer!


Alltså ka vi konstatera att jag först vill gå ner i vikt elelr i alla fall bli fastare i kroppen och sen bli modell ;)
Men jag har alltid velat ha mitt ansikte överallt (typ din mammas fitta.... förlåt jag var bara tvungen.... ända sen jag såg REC 2 har jag kämoat mot impuslen att sticka in det där uttrycket i varje mening. Brukar säga det till min mamma hela tiden och hon blir arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg som fan, för "så pratar man inte om sin mormor" men då säger jag attså säger man till sin mammas fitta (mormors mammas alltså) och då blir det helt plötsligt en ond cirkel utan slut för det finns oändligt många mammor och fittor och jag är oändligt barnslig så jag skulle teoretiskt sätt kunna hålla på om fittor och mammor hela dagen) så det är ingen nyhet. Haha, sorry för det där utlägget om "your mother's cunt" men det är nog världens bästa chock-replik för folk blir helt tysta när man säger så! Testa, du kommer inte bli besviken. Kanske nerslagen, men fan inte besviken.


När jag var ute och gick i förrgår tänkte jag på -06. Hur lätt allt var. Så jävla enkelt. Bodde mer eller mindre i en inrökt lägenhet med ölburkar och kattkissiga mattor som enda riktiga vänner. Lyssnade på Sonic Nurse och sov aldrig. Underbart. Det var nog det sista året jag minns ordentligt. Säger väl en hel del om mitt sinnestillstånd, heh. Drömde om att jag skulle gå ner i källare och döda små brunlurviga djur med huggtänder inatt. Fast jag fick bara användare en tändare som ljus och handskar med 5cm långa självlysande lösnaglar som vapen. När jag sen skulle döda mamman i 2 and a half men genom att smyga på henne bakom en vägg när hon kollade på tv och en annan tjej uppehöll henne blev et lite för mycket för min skalla så jag vaknade. Ångrar att jag vaknade för jag hade velat se hur jag skulle dödat en människa med lösnaglar av plast, ni vet såna där man köper till halloween i leksaksaffärer.


Nu ska jag försöka bli förtappad och snabbare än lasern från yttre rymden som scannar allas hjärnor om de inte har foliehattar på sig. PUSSHEJ.

/FICKEN


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0