White Penis

XxXxXxXxXx

Vaknade och mådde bra. Sen åt jag och mådde skitdåligt. Sen sökte jag på eniro och nu är jag helt jätteroad! Lol på att jag inte finns där btw >:)

Har tänkt på en sak. Chokladen som heter After Eight får man äta jämt. Eftersom det alltid är efter åtta liksom. Det tyckte jag var hur smart som helst när jag kom på det för något år sen, men nu känns det inte som en lika fantastisk upptäckt.

Ska försöka må lite bättre nu (för jag blev snabbt pissig i skallen igen efter det där roliga men eniro lagt sig, har ju inte hunit fixa ihop varken brevbomb elelr mjältbrandsvirus att stoppa i hos fanskapet jag sökte på, klart som fan man blir besviken...) så jag orkar fixa mig inför kvällen. Ska på fest. Blir nog bra. Vill vara rik. PUZHEJ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0