White Penis

Hey, fuck you.

Jag har virus i hela datorn. Nu måste jag ta ut pengar och köpa en ny. Ingen vill hjälpa mig fixa den gamla. älskar honom men han verkar hata mig mer och mer för varje dag som går. Valet står mellan att få bo här, med honom, eller att bo på ospecificerad plats utan honom men få göra precis vad jag vill när jag vill. Jag kan inte välja, det är svårt. Kan få vem som fakkin helst men jag vill bara ha honom. Innerst inne vill jag kanske bli degraderad själv, inte degradera andra även om jag faktiskt övervägt att jobba som detta. Att degradera folk. Ni skulle bara veta hur många som vill ha mig till det. Hur enkelt kan ett jobb bli? Jag har en naturlig fallenhet för hat. Jag hatar de flesta. Speciellt män, äckliga män. Vill spotta på dem, slå dem, trampa dem i ansiktet, döda fanskapen. Finns alltid någon som ställer upp på det, minus dödandet. Fan, jag gör det gratis bara jag får slå någon tills den ber om nåd och bara jag får kalla någon för allt det där hemska man sparar till regniga dagar.

Haha. nu får jag inte ens svara på tilltal längre :') Allt pga Way Out West och resan till Norrköping. Och bröllopet om inte ens jag vill gå på. Så det är MITT fel att han har levt klart? Det borde han ha tänkt på innan han blev ihop med någon som är nästan tio år yngre än honom. Nu ska jag leta lägenhet. Kommer få cash för att flytta så det tar bara emot rätt mycket, inte helt. Hejdå kittysovrum, kommer sakna dig. Hejdå hararna utanför balkongen, hejdå vardagsrumstapeten, hejdå golvet som jag valt själv hejdå allt fint jag inrett någonsin hejdå JAG HATAR DIG JÄVLA FITTA VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG.

Kömmentarer
Postat av: Sady

Det kommer bli bättre, tänk på friheten och framtidens nya Kitty-tapeter och tjusiga golv!
Behöver du flytthjälp finns jag alltid.

2012-07-25 @ 19:06:15
URL: http://sideshowsandy.blogg.se

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0