White Penis

HUDAR.

Motherfuckers are so niiiiiiiice.
 
Sitter och har ångest över att jag ska äta paj senare idag. Life's good, huh?
Försöker verkligen bli smal. Då får man inte äta paj fast man fastade igår. Ska fasta på tisdag också.
 
Idag började han bli sitt vanliga elka jag igen. Bara för att jag skulle baka. Så fort jag ska äta eller äter koomer han och skäller och får mig att ta ut ilskan på maten. HATAR MAT.
 Fick skrika desperat om att vara vänner och ha fred men det gjorde honom bara argare eftersom jag skrek. Jag vill inte sälja lägenheten, därför står jag ut. Jag vill inte bli skrike åt men jag vill bo här. Alltså måste han dö. Hoppas verkligen att han har en hjärnutmör. Annars får jag väl ge honom en. Eller en jävla hjärtattack. Ska spruta alla kemikalier jag har på hans kudde så får han kanske något av dem. HOPPASHOPPAS.
 
 Men jag önskar mig nog hellre pengar så jag kan betala honom för att flytta. Eller så flyttar jag, fast det är svårt. Så svårt att det inte går. Jag tycker så mycket om min lägenhet, den är så fixad och fin. Har jag tur kan jag importera kitty-tapeter från någon land som har dem så jag kan få såna i nästa lägenhet också.
Fast mest av allt vill jag leva extralivet, jag vill inte dö då och det känns bra.
 
Nu när min sambo aldrig mer ska kolla på armen så behöver jag inte hålla den städad. Om jag inte vill det vill säga.
Allt det äckliga. Det äcklga får inte finnas, jag blir äcklig i huvudet av allt tjat.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0