White Penis

LOLOLOL.

Sitter på balkongen. Det var ett rätt stort misstag att käka lunchfrukost, har så satans ont i magen nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Magen vill inte ha mat, den vill ha medicin. Den blir sur om den får mat istället, om man inte har ätit sina pills innan då. Men äter jag dem vill jag inte äta och mår illa av maten så det går på ett ut. Åt en inte godis också, en såndär turkisk delight med smak av ros <3 Det är nog det enda godiset jag fortfarande gillar. Förstår inte hur folk kan vilja bli av med sina s.k problem. Själv älskar jag mina. Vad skulle jag annars göra på dagarna om jag inte var upptagen av alla problemen haha. Gick in och satte mig på soffan. Har fortfarande ont. Hoppas jag blir bättre av ölfan jag ska dricka ikväll. Fattar inte varför jag åt igår, hade inte haft ont idag om jag inte lagat mat som blev över. Får ont i magen av att dricka också. Kommer döööööööööööööööö hahaha. Om jag inte dricker och äter då, igår var jag så uttorkad att huden på händerna inte sjönk tillbaka när jag drog i den. Läpparna blödde lite med så jag drack en liter cola och tre koppar kaffe och det fixed me righ up så att säga. Läpparna är rätt bra idag faktiskt, kanske beror på mitt kitty-lipzzzyl. Älskar mig själv ibland, de där jävla nojjorna om vätskeintaget alltså. Allt för att njurfanskapen ska hålla kvar alla gifter. Som jag sagt tidigare så klarar man sig bra om man inte dricker, tar längre tid för att börja äckla sig då. Tror jag dör utan cigg och medz och kaffe alltså. Hoppas sminket täcker min brist på liv :') Kommer bli en lång vecka. Min sömn är knäpp. Antingen sover jag inget alls eller så sover jag bara. Sov över tolv timmar inatt. Vaknade dödstrött, vill sova mer. Sova tills om en vecka kanske.
Har kommit på att jag saknar mitt ex lägenhet. Tänker bli aktiv på darkside igen hahaha.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0