White Penis

Monsterflicka.

Drygfan slår till igen! Ville vinna en mobil. Ville inte stödja mänskligheten. Bara vinna en mobil.
 
HOPPAS JAG VINNER DEN NU.
 
 
Mår sisådär, blir bättre strax. Börjar redan bli bättre. Fan att jag måste ut, och hämta medz.
Igår hade jag den bästa drömmen på länge, inatt hade jag den värsta.
Den bästa var väl den värsta också, för den var så bra att jag trodde på den och blev micket lezzen när jag vaknade och förstod att det bara var en dröm.
 
Såhära vare dårå:
 
Jag skulle gå och köpa pizza. Men när jag kom fram såg gatan ut som en gata jag gick på i Peking (VÄGRA BEIJING JAG ÄR GAMMELDAGS.) och hade 15 pizzerior på sig istället för bara en. Visste inte vilken jag skulle välja så jag frågade en gubbe på gatan. Han sa att jag skulle ta den vanliga för de andra säljer bara gift och pistoler och äcklig pizza (han sa så, haha önskedrömmen <3). Gick in på en som hette något på L. Typ LAO. Frågade vad de sålde. De sa "pizza?" jag sa "inte gift då?" och då sa de ja, vi har gift vad vill du ha? Valde mellan ett pr olika, valde sedan GRÖNELD!GUDARNASAMBROSIA!DENHELIGAGRAAL! och fick det i en liten pöse inpackad i en liten låda, pizzalåda i miniatyr. Var sy nyfiken så jag smakade lite på det för att veta vad det var och vet ni vad som hände?!?!? JAG KÄNDE SMAK I DRÖMMEN. Det har aldrig hänt förut! EXTAS. Blev genast helt wadbagdkahd (<-man blir så av att äta gift, typ som när seriefiguren Tjocke-Bo dricker agent orange och ska avlöva) och vaknade av att mitt ansikte och mina ben sepade. DRÖMHELVETE, blev så arg när jag fattade att min hjärna hade lurat sig själv. Vill typ ha små elektroder i den så den slutar luras och är så som den ska vara. Det där med benen var fan värst. Haha det har inte hänt på ett år typ. Jag lyssnar på Necro och behöver peace of mind. Vet ni hur kul det känns att ha kramp i tungan? Roligqare än att ha kramp i ansiktet i alla fall. En gång fick jag det, tics eller nåt, aspinsamt för det var på stan. Såg ut som.... jag vet inte vad, rolig antagligen. Som när jag sa "nämen tjeeeenare gamla kompis, vad har du gjort sen vi sågs sist? Vill du spela poker, jag låter dig vinna och låtsas älska dig!!!1" Tror att det är så alla beter sig mot fanskapet. Seriöst, ingen kan ju gilla honbom på riktigt. Jävla självkänsla killen har alltså. Han är ful som stryk och drygare än mig. Åker runt på sin jävla cykel hela dagarna men är ändå fet. Eller inte dagarna, ha är som mig bara ute på natten och är likblek :D Saknar honom lite ändå, han är rolig. Livrädd för spöken och demoner men är 50 år gammal. Hoppas jag får en lika rolig kömpis snart igen :D En man kan skrämma med spöken! Och massmord, han var rädd för mord också ast han hade en yxa i garderoben och massa roliga övervakningsprylar. Nu ska jag gå till apoteket, blogulaturz.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0