White Penis

Jakten och ecklifestet.

Jag har varit uppe sedan 9 och jag räker dagens andra cigg. Då är det fan något som inte är som det ska. Är skitförkyld och hatisk, tänker på att jag åt 190 kaloriezzz förut och hetsar upp mig öer det. Har ju inget annat än onyttiga saker som kolhydrater hemma och tänker fan inte gå ut heller så jag kommer nog inte äta mer än så idag. Måste bli smal. Har massa hudkrämer på mig, jag är helt kladdig hahaha. Det ser ut som om jag fått någon sjukdom, typ AIDS eller pest. Ni vill inte se bilder på det. Det är HÅL i mig hahaha, så äckligt och så befriande. Skiter i insektsliken som ligger på balkongen, tror jag fått en fraktur i handleden för det gör satans ont. Man ska inte banka händerna i väggar. De går av då. Min ena arm är dubbelt så tjock som den andra och allt bara skaver och skaver och jag är så korkad men jag är inte dum nog att bli förlamad så ja. Har feber, ont i halsen, ont i kroppen, om några dagar kommer allt vara ett kliande helvete. Den som lever får se. Hur kan man äta så mycket så äckligt ag vill döööööööööööööe- Skoja ba, måste ju få uppleva black metal-festen så jag får leva litte till <3

Läser en så tråkig bok just nu. Det enda roliga är att en karaktär har ett hemligt språk med ett ord i som betyder haka på mitt hemliga språk men som betyder skämt eller någt liknande på hans språk så det är kul. Min fot gör ont. Tänk om det sitter glas kvar i den. Drog ju ut en skärva ur den lite nonchalant sådär. Förlåt hestfrooo om din lägenhet är pajjjig :((( :*

Några av de nya böckerna jag köpt handlar om ritualer och sataaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Många av dem borde innefatta eckel och eckel är något som tilltalar mig! Knulleckel eller eckelsmots eller smutsafghaner kvittar, bara det är ecklit. Ska skriva ett ecklifest där allt eckel jag någonsin utfört ska finnas med, samt hur de utfördes och vad den som fann och vann tyckte om det. Värsta eckelskattjakten. Finn och vinn, nu till nedsatt pris! Kostar bara ditt förstånd, vem kan tåla allt eckel i världen? Tänk om jag fick bli brottsplatssanerare, då hade jag fått gå på eckeljakt varje dag. Gammal ruttnande hjärna och mask i lungorna, det kallar jag riktig eckeljakt! Eller typ atombomber, då blir det så ecklit att man inte ens fattar att det är ecklit förrän det är för sent. Folk som smälter är ju höjden av usch och blö och fy, eller?


PUUUUUZZ.

Jag på eckeljakt när jag var typ sexton och nyfet.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0