White Penis

Köpte nyss böcker för 700:-

Mardrömshelgen inträffade. Jag lyckades verkligen med allt på samma gång! Försöka mörda någon, sen mörda väggar och sen försöka mörda mig själv haha. Är frtfarande rätt jävla handikappad då jag bara kan använda en arm. Den andra åkte nog in i väggar och glödande saker lite för många gånger på smma kväll ._. Hej långärmat för resten av året, ungefär. Nu vill jag verkligen inte åka till italien längre. Jag har ju ffs sår på halsen och i fötterna. Vad fan hände? Sprit hände. Rätt mycket sprit. Min egen tog slut så jag tog säkert andras. Drack en halv flaska vodka och två flaskor likör, sen en halv flaska likör och tre cider och två öl och massa annat jag bara har vaga minnen av. Då går det som det går och jag fick lite välförtjänt poliseskort ut ur huset. JAG BA "ELVIS WAS A PUSSY AND HAS LEFT THE BUILDING, I'M A DICK AND I'M STILL HERE" och försökte springa in igen men de blev så sura så jag ångrade mig. I DON'T REGRET A THING.

Nu blir jag nog snart singel på riktigt, vill inte lämna min lägenhet när jag mår så här jävla pissigt så jag väntar med att göra något. Jag orkade knappt ens logga in här. Men folk borde få veta att jag har cpat ur totalt så, mjau. Och jag vill gärna fest mer nästa helg HAHAHA.

ps: det där med böckerna, behöver sådana nu när jag tänker isolera mig tills maten tar slut. Har ingen dricka så jag dricker inte haha.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0