White Penis

SOMANYTHINGSTOSEEANDDO

Och inget hinner man för det. Allt är helt stökigt haha. Idag passar vi en hund, orkar inte egentligen för då måste man vara normal. Det klarar jag inte, för helt plötslig var jag såååå trött och hungrig att det var helt unbearable och jag fick redigera bort det. Lovade att jag skulle gå ut med hunden om två timmar och sen kolla på film vid 9 och innan det gå till apoteket. Pinsamt. Kommer inte ha lust med det, jag har aldrig lust att gå ut spontant längre. Fick gå upp och hämta hunden vid sju imorse. Det var så jag blev så jävla trött, inget normalt funkade normalt. Inte ens mat </3 Så onormala saker fick ta plats. Typ tvspel och 1000 liter kaffe! Man kan träna cardio på det sättet, med kaffe. Haha. Jag kan dricka energidryck på kvällen och ändå somna, har utvecklat världens jävla tolerans mot koffein för jag överdoserar det dagligen. Enda dåliga med det är att man blir så kissnödig och om du bara dricker redbull i flera veckor så får det lite bieffekter som jag kanske nämnt tidigare?

Varför måste jag bara urarta? Jag behöver inte det här. Jag behöver få vara själv /cutcut Haha fan vad deppigt det lät, är inte deppig idag. Imorgon ska jag se Ozzy och det ska bli lite skoj faktiskt. Mer skoj om jag fick sitta kvar hemma i lägenheten med min dator men det är ok. I guezzz.
Klarar liksom inte..... hoppas jag klarar det. Idag klaradr jag inte svara i telefonen. Inte ens för någon! Pappa klarade jag men sen blev det som det blev som det alltid blir nowadays. Behöver nog komma ut lite. Kommer jag göra i sommar har jag bestämt. Om c/h/n är lika så varför är det så dåligt då? Jag måste lära mig det här, det är viktigt. Jag läser på mycket om det mesta, jag kommer kunna allt utantill snart, som en robot <3 Robotar är bra, de kan lära sig mycket för de är robotar *Smart resonemang* och jag vill vara en! Jag experimenterar med allt, jag vill göra robotexperiement på mig själv. Jag försöker lära mig det periodiska systemet så jag kan bli en radioaktiv robot hahaha. Robot gjord av uraaaaaaan.

Nej nu får jag fan ge mig.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0