White Penis

"Den har problem."

Nu äre såhär då. Jag är sjuk i huvudet. Haha. Därför har jag skapat en riktigt utmaning åt alla mina kära 13 läsare! Ni ska läsa detta inlägg och förundras över hur svårläst, långt och underligt det är. Go on, do it bitch DO IT:

Seriöst/allvar/trvestory så har jag blvit bajsmycket sämre i skallen nu av alla krav och resor. Jag svarar knappt ens i telefon eller på sms, värre än vad det var för två veckor sedan. Svarar om Mathilda och mamma ringer eller smsar men inte på någon annans och vissa dagar inte ens på deras. Kan svara kort till andra om jag tvingar mig, det är inte så att jag hatar eller är arg på alla andra men jag vill inte det ska märkas att jag mår dåligt. Hur det nu kan märkas om man skriver puss vet jag inte men det är någon slags tvångstanke. Det smärtar mig så att jag itne ens orkar logga in på fb och svara de som antagligen skrivit där, mest för att jag känner mig skyldig då jag inte har pengar och inte kan ses. Jag har inte ens råd med mat eller cigg eller ens cola just nu </3 Jag lånar av min sambo så jag kan köpa cigg, billiga skitcigg och inte de jag gillar mest buuhuu. Fan vad oseriöst det blev. Jag lyckades i alla fall svara i telefon i..... förrgår? I vilket fall som helst så var det min handläggare som ringde och sa att jag nog får förlängd sjukskrivning och sen ringde psykologen och oroade sig över min hälsa för jag har avbokat precis allt i flera veckor nu. Vill inte gå ut så det är mest därför jag dissar'n. Hon frågade om jag hade duschat och jag ljög att jag hade det för jag vill få min överraskning av henne >:D Det var hello kitty-godis, hoho. Men jag kan nog inte äta det, det är säkert djur i. Sa inte det till henne för det är oartigt att inte acceptera gåvor, även om det gäller lite socker med skinn i sig. Eller ben eller fett eller klövar men skit i det nu vetja. Varje natt drömmer jag en kombinerad mar och önskedröm om att jag får äta hur mycket glass och pizza och pommes frites och godis och chips jag vill! Jag äter allt i hela världen och sen får jag ångest och grinar i sömnen HAHAHAHAHAHA så jävla löjligt, att vakna av att man lipar för man ätit godis. Jag är inte riktigt normal i skallen tror jag... Men jag äter tyvärr mat. Tyvärr tyvärr, bor ju med världens jävla matsvinare så det är svårt att inte äta när han hela tiden har kakor och ris och nudlar och sånt som man vill men inte får äta. Så blir jag sugen och lagar egen mat. Jobbigt. Hattar mig själv!!!1 Skoja ba. Eller inte. Lite kanske.

Jag har sprayat hela lägenheten med insektsspray idag, det var döda baggar på balkongen, såg ut som ett kollektivt självmord. Vissa hade lekt kamikazepilot rätt in i dörren och dött med vingarna utfällda. Så äckligt att jag knappt rökt något alls idag, vilket gör mig orolig för jag måste hålla giftbalansen i kroppen på en bra nivå! Om man inte gör det får man inälvsparasiter och alla insekter älskar en. Har märkt att jag nästan aldrig får myggbett längre så jag tror det fungerar. Om man är vad man äter så är jag allmänfarligt gods eller något. Måste fan vara en hel kemilåda inuti eller något. Om man ändå hade en sådan inbyggd, allt hade varit bra då. Man skulle aldrig bli sjuk. Eller alltid vara sjuk kanske, muterad <3 Min högsta dröm (förutom att bli rik eller robot) är att bli en mutant! Mutanter är coola, de har tre armar eller tre ben och kan se i mörker och kanske flyga men tål inte solljus för då smälter de. Lite som ett troll. Eller en djuphavsfisk. Tror att jag skulle vilkja vara en mutant som ser ut som en djuphavsfisk med tre ben och människotorso. Vill ni ändå läsa min blogg då? Och vara vän med mig? Jag lovar att inte äta någon, eller spotta frätande slem och daska er med mina tentakler. Ska ha tentakler också. Det är ett måste för alla mutanter. OCH HORN. Fan, jag måste nog ha minst tre kroppar om det ska bli genomförbart. Men det går nog om man är muterad, då kan en kropp vara ett slags styrcentral för de andra, den jag har nu kan vara centralkroppen och så skaffar jag fem andra halvkassa kroppar som iten kan tänka själva men ändå leva utan min asbra och coola mutanthjärna. De kan bara leva en kort stund borta från hjärnan, typ 7 timmar. Detta skulle bli en bra bok. Men det är egentligen plagierat från minst 10 olika böcker och 3 tvspel så det är inte så jävla originellt. Den som gissar källorna får ett pris! Du vinner.... Ett klistermärke som jag inte kan med att slämnga bort men ändå inte vill ha! Fyfan vad awesome, tänk om jag blev mutant jag skulle kissa i byxan av lycka!!!!111!!!!1

Dröm nr 4 är att få bo själv, den är väl mest genomförbar av alla mina drömmar (den om att ha ett labb skulle ju fungera också, lite dyr kanske, för man ska kunna bygga robotar i den. SÅ. JÄVLA. BARNSLIGT.) om jag bodde själv skulle jag missköta (misssköta? miss-sköta? MIZZKÖTJA?) allt hel dagarna och sen skaffa en hund som ska heta Amon eller Glasyalabolas eller två som heter Amon och Glasyalabolas och en som heter Kerberos och de skulle jag sköta jättebra sanna mina ord. Eller så heter katt nr.1 Amon och katt nr. 2 heter kanske inte Kim Gordon men möjligtvis Kelemenopi eller något annat konstigt. Tänkte att det ska vara en honkatt och en hankatt så de kan få barn som inte ska heta något baserat på missfoster, det är reserverat för malar, men kanske något skitstörigt som måste stå i stamtavlan och läsas upp inför publik på utställningar. De kan heta TROLOLOL och OMGWTFBBQ eller så heter de Sergei och Pjotr och Olja. Eller Dragan och Douschka. Eller något assvårt afrikanskt namn som inte ens jag kan uttala! Gillar namn som folk stör sig på. De flesta frågar mig varför jag döpt katterna hos mormor till Dragan, Douscha och Rada och såna saker. Svaret är att det är kul när folk stör sig på det haha. En gång träffade ag en kille som hette Darko (inte som i Donnie Darko utan DARRKO) och han blev skitglad när jag berättade vad mina katter hette, han ba "men.... så heter ju de i mitt land :DDDD Heter alla svenskars djur så?? :DDDD" och ja ba "nä men mina gör för det är roligt och fint <3<3<33<" (fast vi sa inte ":DDDDD" och "<<3<3<3<<3" irl då.)

Men nu vet jag inte vilken katt jag ska ha. Ska sno några bilder så ni får se hur de ska se ut ventalittebarra....


Nu har jag bilderna! Eftersom jag endast gillar fula och konstiga djur som låter mycket eller ser ut som rabbicats (rabbit + cat = rabbicat) så vill jag bara ha fula katter. Såhär ser de ut:

Nr 1 är vad många människor kallar för "äcklig hårlös råtta", men jag brukar rätta dem och säga att "det är en katt, det ser man om man tittar lite närmare på den, om du har problem med att se skillnad på en katt och en råtta föreslår jag att du kanske borde läsa lite fler böcker." och då brukar de ge sig efter ett tag. Om de inte ger sig säger jag att "den är fan så mycket snyggare än dig i alla fall, skulle bli blind om jag såg dig naken!!!1" och sen skiter jag i dem. VARÅ BITCH???

 

Nr 2 brukar få människors ansikten att se ut som om de tänker "DEFUK IS THIS SHIT???" och sen "Fan vad den låter....". Inte alla dock, vissa säger det till ägaren och då blir ägaren alltid arg eller bitchig och jag förstår dem för jag tycker synd om katten som alltid får höra att den är ful och störig. Jag gillar ju som sagt fula och störiga saker så en siames är nog rätt djur för mig :DD

 

Nr 3 är en hel kattfamilj :DDD Jag har själv tre stycken, men av den äldre modellen då den yngsta är lite över 6 år nu, de på bilden är ändå itne de mest extrema jag sett. Tyvärr har dessa katter (förutom mig dåååååå för jag är så snel) alltid sjukt otrevliga ägare! De brukar vara dissiga på utställningar och säga att mina katter är fula om inte T'pring är med för ingen går fram till hennes bur (jag sitter ju framför den) pga hennes vredesutbrott from hell (kolla VERY ANGRY CAT på youtube så fattar ni hur hon är hon skriker inte riktigt lika högt men nästan haha) men annars ska de alltid säga hur ful mn katt är och det stör mig så jag ska fan inte skaffa en unge från någon som sagt så. Man kanske blir en bitch av att ha en cornish rex, om man redan har anlag för det, måste forska lite mer om detta innan jag uttalar mig.

(nu tycker jag själv att de här katterna är världens sötaste men alla vet ju hur dålig smak jag har så jag skriver att de är fula så ingen får för sig att skriva en kommentar om hur fula de är i hopp om att jag ska gråta ögonen ur mig. Kommer bara skratta och säga "U MAD?" btw.)

Det var alla fula djur för idag. Ett annat drömdjur är en stor anakonda som jag ska mata med barn. Får köpa oönskade barn från något land som har många oönskade barn för att mata ormen, det kommer bli svårt och lite farligt men det ska nog gå bra ändå. Ska inte mata den med djur för djur är söta. Kan mata den med uttrar och såna där äckliga ormätande illersaker (mungo stavas det kanske?) för jag gillar inte hur de beter sig och deras namn. MVH ASPERGERS SYNDROM. Den kan få äta döda djur också, men bara roadkill. Om jag inte kan genomföra detta projekt skaffar jag en normalstor orm eller en leguan. Fick veta att kameleonter kan skrika så en sån vågar jag inte ha, skulle kännas som om jag plågade den om den skrek när jag lyfte upp den haha :(

Nu ska jag sluta bygga min vägg av text. Hejdå baklänges och ursäkta mina förmodade stavfel.

Kömmentarer
Postat av: Richard McCulloch

Köp aborterade foster från Kina, eller flickebarn från Indien.

2012-06-25 @ 01:08:59

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0