White Penis

---------------

Liten lätt update. Gick ut i helgen. Lärde mig shotta. Shottade sjuhelvetes massa sprit. Tyckte inte det räckte. Drack drinkar like there was no tomorrow. Spydde INTE på hela kvällen, dvs jävligt oväntat. Hittat vår lakrizzzshot vi ställt på en bro utanför krogafan nerslängd på mototvägen. Hämta'n och förtärde den på tåget hem medan min vän sov. Äcklig kåt 47årig bonne tog henne på brösten. Jag rageade ihjäl mig (mer om det sen haha). Nästa dag hade jag nästan ingen röst och var snuvig. Åt ihjäl mig. Fick ångest. Stängde av mobilen. Vaknade nästa dag och hade 0 röst samt var förkyld. Åkte hem. Blev mer förkyld idag. Killen är kramig. Jag är arg. Har en ny diet. Avstängd mobil. Högra labretten urballad sen i lördags, nu även med böld och var. Ångrar att jag inte har sprit hemma som inte är isopropyl. Kom på att jag inte tagit någon medicin på 4 dagar. Vill döeeeee. Eller inte dö men ha ett nytt liv. Tog medicin. Slipper nu börja skratta för att övergå i paniklipande som övergår i skratt igen. Skönt va? Haha, kaosliv <3

Har fått gymkläder för 800 spänn av mamma så nu ska jag gymma på allvar när min röst är tillbaka, förkylningen borta och huset lämnat.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0