White Penis

Är ett vidrigt jävla as, LOL <3

Är trött. Är så jävla trött på allt. Trött på att bli aggrad på (haha aggra, vårdar mitt språk lika bra som en pedofil vårdar småbarn... ) trött på att bli åtsagd, trött på att inte få säga hela meningar, trött på att inte få skriva på min jävla dator utan måste skriva detta så tyst som möjligt i smyg. Tror jag valt fel i livet olololol.

Äh, får sluta nu. Kuk.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0