White Penis

Drowning in peroxide.

Heeeeeeeeeej alla! Idag är jag lite gladare för jag längtar tills imorgon. Haha inget liv typ. Det jag ska göra imorgon är samma som jag alltid gjort. Eller alltid, sen jag var femton typ. Tvspel och cpdamp. Hittade nyss en blogg som är helt underbar. Kanske inte egentligen, mest hemsk, men det tjejen skriver är fan som mitt liv fast 1000 gånger värre och jag känner igen nästan allt hon beskriver. My idea of fun är inte riktigt vad den borde vara. Vill bo själv. Ska bannemig göra det snart. Och spela tvspel varje dag. Eller måla! Och inreda! Och pärla! Och inte städa någonsin! Så fint det komemr se ut, fimpar och målarfärg i hela lägenheten haha. Ska fan unna mig att röka inne en gång om dagen, vid tvspelet. Det är mysigt med tvspel och cigg. Och kaffe. Massa kaffe, dyrt kaffe. Svart utan sockre och mjölk. Gärna espresso i min starbuckskopp som rymmer typ en halvliter. Fast jag mådde inte så bra sist jag drack så mycket espresso på samma gång. Äh skriver mer sen hejhejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0