White Penis

I never did anything

Hatar att typ alla ser ut som mig. Eller ja, nästan då. Måste ändra mig. Hatar allt. Mest hatar jag nog att jag knappt minns de senaste 7 åren HAHAHAHAHA <3 Äh, jag överlever. Vem fan vill ha ett minne liksom. Orka minnas allt hemskt som hänt. WHO'S WITH ME?!?!? Jag själv typ, haha. Bara jag på hela jorden som säger att det är bra när man är så fuckeduppp när man vaknar vid 9 på morgonen att man inte minns vad man gjort tills klockan är ett. Sweet oblivion ;) Vill inte minnas alls. Vill öppna en goodiebag och få mjältbrand istället. Det såg jag på tv förut. Alla dog på en sekund och hela huset var pajj och fick utrymmas hoho. PUSSHAJ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0