White Penis

I'm just a killer for your love.

Lever i någon slags drömvärld. Tiden är inte linjär. Har det redan gått sju timmar sen jag skrev sist? Kunde lika gära ha hänt för ett år sen eller kanske förra minuten. Finns ens tid? I min sfär vill jag helst slippa den. Vill inte att dagarna ska ta slut när det finns tvspel och internet haha. Fast man får inte glömma av tiden helt. Gör man det så missar man kanske att sova eller gå på viktiga möten. Missar man att sova blir man rätt knäpp. Hatar att sova, tänk vad mycket tid som går åt till att bara ligga halvdöd i en säng. Tid som man kunde ha använt till roligare saker, som att rita eller göra giffar (haha giffar<3) eller spela tvspel eller skriva saker. Eller typ.... baka kakor? Fan vet jag.

Fan vad jag hatar tid. Vill ha ett extraliv jämt där all tid är medveten.

Haha, jävla flummigt inlägg jag lyckades skapa :')
DET ÄR POESI. PUSSHEJ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0