White Penis

Utgått.

Häjj tjera blåggen!
Idag har jag snört min egen korsett för första gången :D
Den nya jag köpte var väldigt användarvänlig och det gick jätteenkelt. Tyvärr suger jag på att göra knutar så jag för försöka lirka med sambon så han kan göra en bra knut åt mig. Människan har nämligen varit avig hela dagen och bara snäst när jag bett om att få hjälp med korsetten. Fast jag förväntade mig inget annat för det är som det brukar vara då vi ska ut. Argt.
Lyckades förstöra mitt armband för 3500:- när jag snörde korsetten dock. BLEV SÅ GLAD NÄR JAG MÄRKTE DET :))))))) Fanihelvete. Bara att ta av sig det och lämna tillbaka det till affären.

Det var det här armbandet som gick sönder, fast mitt är i silver och inte roséguld som det på bilden

En av kedjorna lossnade från sitt fäste så det går ju att laga som tur är. Det var nog inte meningen att jag skulle ha på mig det idag, tänk om det hade gått sönder på krogen och jag tappat det utan att märka något. Hade varit ännu värre! Tar på mig ett billigt armband med vita dödskallar av sten istället för det i äkta silver, ehehe.

Jag är faktiskt på ganska bra humör idag, har inte brytt mig om glåpord eller liknande, men det är inte ofta jag gör det heller. Blir inte arg för det tjänar inget till. Dock borde jag ha köpt en 24" korsett istället för en 26" för jag hade lätt kommit i den.

 

Nu ska jag stänga av och gå. BYEBYEDOLLZ.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0