White Penis

Man kan köpa glädje.

HATAR när folk inte går upp ur sängen!!! Tycker det verkar så tråkigt att ligga kvar en timme efter man vaknat. Själv går jag alltid upp inom 10 minuter hur trött jag än är, för annars blir jag så uttråkad att jag får ångest. Ja, jag får ångest av att ligga stilla. Därav massiva sömnproblem eftersom jag får panik av att ligga stilla i en säng mer än 5 minuter. När sedan personen som då ligger kvar i sängen bett dig om att få upp den dagen innan, och att jag inte skulle sluta hur arg personen än blev, så måste jag ju göra som den ville och få upp den. Har därför fått utstå massa okvädningsord och personliga påhopp i 30 minuter nu. Ovärt. Tur att jag har lärt mig att kontrollera mina känslor såpass mycket att jag inte bryr mig om sånt här längre. Har alltid önskat att kunna kontrollera bort onödiga känslor. Just nu hänger jag mig åt nödvändiga känslor, så som shoppingglädje och hat gentemot pengabrist!

Köper lite shitt från en svindyr engelsk sida, men de har en tröjklänning jag bara måste ha och har velat ha i två månader nu. Egentligen förtjänar jag den inte då jag åt pizza i söndags, hembakade frallor och soppa igår samt mer soppa idag men man måste ju få UNNA sig ;) Ska även köpa en tshirt. Ville ha en som ser ut som kalle ankas (haha åh Kal E. Yanka) tröja men det kommer faila eftersom jag är tjåkk om magen och man måste vara smal som en bal. Balar är inte smala men det rimmade. Typ bara tjock på magen, helt jobbigt för då luras folk att tro att jag är smal när de bara ser min överkropp ehe. Mina ben är inte fett-tjocka, bara muskulösa och borde egentligen sitta på någon jävla bodybuilder för att passa ihop med kroppen. Nej. Jag köper vykort också! Ett till en kompis och 5935474tusen till mig. Fast de kostar nästan 3 pund styck så det är jäva dyrt...... WHAAA ska inte handla för 137 pund haha :((( 63 lät bättre. Då kan jag köpa saker från en söt affär också. Fast de har inga kläder. Bara saker. Roar mig med att köpa HK-charms där kitty är utklädd till fisk och orm eftersom jag inte sett såna förut.

Det jag stör mig mest på idag, som alla andra dagar. Är att få höra någon stå och säga "inte skrika, INTE, inte skrika, inte skrika,inte skrika,inte skrika,inte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrikainte skrika INTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE SKIKKA INTÄ SKIKRRKAKAA" i 10 minuter konstant i olika intervaller. Det börjar om jag råkar svara på något. Bryr mig inte direkt om det, men det blir självklart svårt att läsa lite svårare texter när någon ylar som en efterbliven älg i bakgrunden. Nu kan jag visst inte vara människa heller, men det tar jag bara som en komplimang. Dock finner jag det tämligen avtändande att se någon man borde tycka är snygg stå och göra mongominer och låta som en strokepatient när den ska försöka få mig att inte säga klart en mening. Tur att jag har sån kontroll, va :)))
Hade faktiskt inte stått ut om det inte var för att jag får saker, dubbla saker, om jag är kvar. Och jag har utstått värre människor för att få saker. Hehe. Som att få höra samma berättelse var tredje dag i tre år, eller titta på en bild av en stol från engelskt 1700-tal i timtal genom förstoringsglas. Då blir jag hellre kallad för idiot och sitter vid datorn, för då kan jag ju blogga eller fan vet vad. Massa skit.

Nu fick jag visst inga saker. Får bara höra att jag ska dra åt helvete. Haha. Eller tjat om hur heeeeeeeeeeeeeeeeemskt jag stökar ner eller hur dååååååååålig jag är på att diska. Men be mig inte att städa hela köket om det blir så dåligt då. Och klaga inte sen över att du får göra allt jobb när du inte ens låter mig jobba.

Låter som om jag har ett jobbigt liv kanske, som om jag inte borde stå ut. Tänker på kontraindikationer. På att jag inte bryr mig om dem heller. Haha åh syntesen. Älskar att ingen bryr sig om att syntetisera längre. Mitt favoritord i alla lägen, helst i fel sammanhang. Vet att när jag får vara själv ska jag först flytta och sen vara orm. Bryr mig inte om ormiga konsekvenser. Vill hellre vara störd i huvudet än störd av tjat. För vet ni, jag drömmer jämt. Jämt. VAD.SOM.HELST för att få sluta drömma. VAD.SOM.HELST för att få slippa ligga stilla i en säng eller VAD.SOM.HELST för att slippa undan. Ibland när jag går ut på dagen, inte ormdagen, så tar folk avstånd. Jag gillar det. Att det syns att jag inte är som dem. Att det bästa som finns är tvspel och att jag hellre plockar sönder saker i smådelar än har normala relationer. Jävla blinda as. Jag är stolt över att jag inte bidrar till att frätande kemikalier hälls ut i Amazonas. För då överlever malarna. Är ledsen över att det inte finns någon ickecertifierad måndagsupplaga av hennes isfuckade höghet. Haha. Isfuckad. Hon är isig eftersom jag alltid ryser i hela ryggraden i enes närhet. Det är skönare än vad det låter som.

Måste sluta skriva nu. Ska drömma om dagen då jag får se hemliga boken igen och använda mynt som referens. Du får inte se den.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0