White Penis

Give it to me 3 times.

Idag är det visst bara fel på mig. Är ett vidrigt jävla as som sitter i sitt eget skit och äter. Är även ett fett helvete, ett jävla helvete, ett jävla djur, ett äckel och en idiot och massa andra saker jag inte riktigt minns. Man får inte försöka argumentera för då måste man hålla käft. Det är även mitt fel att allt blir försenat fast jag får inte veta exakt hur för jag fattar ju inte ändå. Det ska ta hundra år för mig att först, jag är ju typ efterbliven fast jag har fått min IQ uppmätt till hela 130 poäng LOLOLOL.

Orkar i alla fall faktiskt inte bry mig så jag nynnar på Wa do dem och är lite besviken över att jag lyckades färga håret grönt istället för blått, samt fuckade up luggen så det ser lite dumt ut. Nu borde jag skriva något roligt om att det beror på att jag bara kan göra fel och är ett jävla helvete men det lät så kul att jag nästan börjar skratta och det får jag INTE göra för då börjar allt om igen hahaha. Vad har jag gjort för fel? ME NUH KNOW-A-OWOWOW hahaha <3 Älskar att jag helt plötsligt börjar nynna på reaggelåtar när folk skäller ut mig :')

Ooops, nu kan jag bara låtsas också. Alltså den där var ändå rätt träffsäker, inte för att jag tycker det är något dåligt. Att låtsas är ju bra. Jag är den mest oäkta någon träffat enligt... ja, någon. Tar det som en komplimang. Hade jag inte varit fake as fakk så hade jag inte levt nu. Typ.

Klockan är snart halv elva. Jag gick upp vid 8:00 för att vi skulle vara klara till halv tio. Vi är inte klara än för NÅGON tycker det är skojigare att vråla hemskheter åt mig än att göra sig i ordning. Antar att det beror på att jag ska ut imorgon. Kunde fan inte bry mig mindre. Någon blev ju jävligt pissed off i förrgår när en gammal vän till mig ringde. Vi pratade i en halvtimme om dåtiden och jag fick hjälpa honom med läxorna som jag alltid gjorde förr HAHA <3 Då blev ju en viss någon helvetiskt avundsjuk, anklagade mig för att vara 'eeeerbalist (är fan alkemist ffs.) och otrogen och för att jag en gång råkade nämna att jag sovit i samma säng som honom fast med alla kläder på (det var inget sexuellt, vi råkade bara däcka i samma säng). Då är man ju TVUNGEN att alltid ta upp det så fort vi bråkar, men eftersom jag inte är kärringen i det här förhållandet så är det ju inte direkt jag som tar upp det. Fattar inte att personen måste bry sig så jävligt om vad jag gjorde året innan vi träffades, det blir ju så himla frestande att bara vara elak då. Haha. Fast jag är aldrig elak. Inte så det märks. Låtsas vara snäll. Det är jag ju bra på.



ADGSUFGERFTGY NU FÖRSTÖRDE KATTJÄVELN BILDEN PÅ SKATTEINDRIVAREN. Den såg ut som ett monster från resident evil och det roliga med det var att jag klippt ut den ur en tidning, alltså inte gjort den själv för då hade det varit tråkigt. Ville helst förstöra något för Kali som hämnd men då skulle min pojkovän döda mig haha. Hade jag bara sluppit ha min musik på så högt det bara går i lurarna hade jag hört att hon förstörde min bild :(((( Åh min indrivare, fick inte ens laga honom för han skulle slängas i toan så jag fick lida för min dumhet. Alltså vafan inte mitt fel att katten pajjar min skit ju...

Åh vill åka bort att tag igen. Har ju fett med cash, så jag har råd att stanna borta ett tag. Bara jag får ett tak över hufvudet och min xbox och tv och ingen som stör mig och min dator och min telefon så jag kan ringa Mannen så jag får ett extraliv och så kan jag dansa runt på vara glaaad tills jag får AIDS och dör men innan jag dör ska jag sticka alla med AIDS-kanyler för det såg jag på tv. Och i sommar ska jag nog till London så då kan jag leta upp han som gjorde det på tv och säga typ "tja jag är 22 år yngre än dig, ligga?" OCH SÅ GÖR VI DET. Haha skoja ba, ska inte ligga när mina föräldrar är där. De skulle bli fedt besvikna.

Vet ni vad som gör mig besviken? Att de flesta reggae-artister hatar homosexuella! Så jävla vidrigt alltså. Googlade runt lite och upptäckte att både Yellowman och Beenieman är böghatare ;___; Tur att jag inte köpt några skivor med dem i alla fall. Man bara "guuuuuuue vikken soft sång" och så sjunger han "'if you see a lesbian, tell her you don't love her, if you see a faggot man use your hands and cover your ass" och jag bara "FAN YELLOWMAN JAG SKA FAN KNULLA DIG I RÖVEN MED ETT BASEBALLTRÄ OCH SEN SKRATTA ÅT DIG FUFUFUFU" Eller då är jag lika hemsk, men jag kan önska att han får tillbaka sin cancer och dör. Lite mindre kontroversiellt.
Åååååh jag blir så ledsen när jag hör sånt, vad fan är det för  äckligt med att vara gay? Lika äckligt som att vara straight. Det enda som inte är äckligt är väl att inte tända på något. Allt sex är ganska nasty faktiskt. Nästa gång någon såndera artist spelar i sverige ska jag fan demonstrera mot dem, fast jag gillar musiken. Gillar ju inte åsikterna. Så jävla frustrerande att folk inte kan acceptera andra för det de är.


Nej nu måste jag springa och kissa hahaha. Pussssspussss!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0