White Penis

*grota bloooood*

Idag ska jag köpa skor har jag bestämt. Det finns nämligen ett par asasasasfina skor som 99% av alla hipsterskit/"alternativa" människor vill ha. De tycker att de inte hår råd men vafan, 1.700:- är väl ett rätt normalt pris på skor? Eller är det bara jag som är orealistisk nu? Haha. Ska nog köpa 2 par om jag har råd. Bara för att jävlas med de som inte ens har råd med ett par så att alla skor är slut när de vll ha ett par egna ehehe >:D Eller inga alls för jag och klackar går lika bra ihop som vitlök och jellybeans. Alltså inte alls. Ska i alla fall köpa massa skit att sätta fast på min sommarjacka. Sergeantsjackan borde jag nog kalla den egentligen, snodde pappas sånadäringa axelgrejer som militärer har. Haha <3 Har i alla fall lagt ner 2 ryggpatches, tre tusen knappar och några små patches i min shoppingkorg på en random hemsida. Jag hittade hur många fina grejer som helst och det kostar bara 45 dollar ellernåtomgomgbillitt.

Ska även äta paj idag. Fast det blir nog inte så myc,ket paj för jag tål inte sötsaker så bra längre. Mår illa och får ont i magen efter 2 bitar paj typ :( Blir nog mer morötter och dip...

Vill åka till usa igen, helst nu. Den här sommaren kommer att bli hektisk. Ozzy and friends, london, kanske mer london, resor till folk i andra städer, fest i samma städer, w.o.w, INTE WGT BUHUHUHU och kanske ännu mer fest. Och flippr. Flipperfan. Som att man missar ett par frames när man rör sig så att allt blir hackigt och varför har jag inte sett att mit tak har sjögräs i sig innan?!? Typ så vill jag att sommaren ska bli.

Måste diska bort pajsmet nurå. SESHÖRSGÖRSFHLÖRS.
Ni får en helt ny giffla att roa er med så länge! (GIFFLA VAFAN NYTT ORD. Man kan ju tro att jag äger en retardphone (a.k.a smartphone) så som jag skriver...)

Photobucket

Var det en bra giffla? Gillade ni den? Ska jag göra något mer med den så den blir bättre?!?

Katterna grooootar blooooood :DDDD


Ps: MissSushicat: Kan PM:a dig min tumblr på bilddagboken, den är inte fit för varken bdb eller den här bloggen haha.


Kömmentarer
Postat av: MissSushicat

Yaaay, doit! :D

2012-03-21 @ 08:56:35

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0