White Penis

Payenemy.

Är det värt att köpa en kjol för 80$ som man misstänker är minst 3 storlekar för liten? Tror inte det va. Fast den är så sjukt jävla snygg att jag lätt svälter i ett halvår för att kunna ha den eeeeeehee. Närå skoja bara. Har oturen att ha kvinnliga höfter så alla kläder som ska sita på dem måste vara jättestora </3
Har köpt lite shitt till jackan istället, sidan jag skulle handla på igår sände ju inte saker till pisssverige buhubuhu. SÅ KOMMER VI TILL NÄSTA JOBBIGHET!!!1 Råkade klicka i "bank transfer" och eftersom jag tycker det är pinsamt med kundtjänster eller att maila dem och säga att jag trycke på felbetalningsalternativ så måste jag nu skaffa paypal. Betalningsovännen. Hatar paypal för det verkar vara så jävla krångligt. Min bankdosa har, btw helt orelaterat sådär, fått slut på batterier och jag har inga nya hemma så jag är arjjjjjjj på den. Jävla paypal. Ska starta payenemy och bli rik. Ni borde skaffa det, skitbra grej verkligen :DDD


OBS: Payenemy debiterar ditt kreditkort med 10.000kr för varje insättning TROLOLOL.


PISSUPDATE:
Råkade kalla min sambo för "mopey bitch" nyss och han blev jättejättearg. Man får göra så när man känner sig misslyckad och sur. Måste försöka promenera lite mer idag. Hatar allt. Varför måste allt godis vara onyttigt?!?

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0