White Penis

Perfect Day.

Kollade nyss på min vänstra underarm av en slump när jag satt och väntade på att Skyrimfanskapet skulle ladda klart och jag blev överraskad av hur smal den blivit! Kollade mig i spegeln och kunde kontstatera att hela min överkropp blivit oproportionerlig HAHAHA. Det har gått mer än en vecka sen jag glodde i spegeln sist. Har känt att jag fått mer framträdande kindben när jag har rört vid ansiktet men när jag tittade efter blev det lite wow-effekt. Hur kan man bli smal på en vecka?!? Benen, överarmarna och magen är dock lika tjocka som innan så jag får väl gå i långkjol och tshirt ett tag till. Hoppas det jämnar ut sig snart för ddet är inte snyggt när man ser helheten.

Åt bönsallad och drack 2 burkar cola förut och jag mår jätteilla nu. Måste äta mindre portioner, har ju fan glömt av att äta ordentligt på några dagar nu och då blir magen grinig när den får mat. Sov typ 14 timmar inatt också, sanslöst. När jag vaknade hade ena foten somnat och jag fick vänta i 5 minuter innan jag kunde stå på den utan att den vek sig. Cpkropp :')
Vill inte sova, det är både äckligt och onödigt. Fan, om jag inte behövde sova så skulle jag sitta vid datorn i 12 timmar och xboxen i de resterande 12 timmarna. Skulle ha mycket roligare då än när jag sover. Visste ni att man kan dö eller ÄNNU VÄRRE, bli förlamad, om man sover? Hörde om en som inte sovit på en vecka och tillslut blev så trött att han däckade när han var halvvägs till köket. När han vaknade ett dygn senare så var hen helt förlamad D: En annan somnade ue och doooooooooooooog döden dö. Alltså kan vi konstatera att sömn är livsfarligt och borde undvikas till varje pris!!1 Man kan även dö när man vaknar eftersom hjärtat blir ansträngt av att vakna upp ur vila. Hatar att jag vet allt det här för det gör mig räddare för att sova och vakna haha. Fastt man blir nog bara förlamad om man inte sovit på en vecka. Jag sover ju varje natt så det händer förhoppningsvis inte mig (sen ba vaknar jag imorgon och kan bara röra ögonen och får ha en jävla Stephen Hawking-rullstol med dator som pratar åt mig </3) men man vet ju aldrig!

Ska på sci-fimässan på lördag btw :D Sen The Zone på kvällen, kommer bli mycket stressigt men det fixar jag nog. HÖRZZZ. HEJDÅZZZ! Mvh Tänkar'n

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0