White Penis

OH SUCH A SHITTY DAY.

Got plenty of friends I want you to meet osv.
Nu är jag så här dampig idag också. Kanske beror påmina bantningspiller som jag räktnat ut ger mig 600% av det rekommenderade dagsintaget av krom per dag. Horribelt va?
Jag hade massa vänner, men de är uppsugna ehehe. Nej men jag har fått en uppenbarelse! (åh nej tänker alla, inte en sånaderinga babblande jävel med mer hål än hjärna i skallen men lyssna först) det är väl inte riktigt en uppenbarelse mer att jag märkt att det bor snälla människor i mitt område. Märkte jag igår på Netto! Jag såg den där smala mannen som alltid luktar svett och glor obehagligt på mig när jag köpte fem kilo (typ) frukt. Han glodde bakom ett hörn. Sen kände jag piss och svettlukt bakom mig och då stod han där. Men jag blev inte rädd för jag tyckte han verkade trevlig fast han gillar att smyga upp bakom mig och stirra lite psykotiskt. Sen stod jag och sambon i kön, sambon hittade en flaska dansk citronläsk och frågade om jag druckit den. Sa ja, förra året kanske förra sommaren minns inte längesen eheh och den var god. DÅ STOD KILLEN BAKOM OSS (eller mannen) och ba "den.... den är god med giiiiiiin, lämongiiiin drack den alltid när jag var ung ehehe" och log helt snällt och såg mindre arg-galen ut. Tror han är snäll faktiskt, han sa att jag hade fint hår. Och var smalare än någon jag någonsin sett irl, jag undrade om han gillade aceton. Jag gillar aceton. Fast frågade itne. Såg att han hade massa öl i sin kasse, smuggelöl. Han köpte choklad och köttbullar, inte frukt men han tyckte om att diskutera vilka ciggsom var bäst. Sen sa vi hejdå och jag tror vi är vänner ^^ Värsta snälla killen ju, trodde han var farlig men sen kom jag på att vi säkert har samma intressen. Öl och cigg och gin. Och choklad! Fast jag är ju inte så smal att jag får äta choklad så mycket som han gör, han köper choklad varje gång jag ser honom. Det och folköl.

Tror jag ska läsa böcker som Ray Bradbury har skrivit. Vi har kanske också samma intressen. Mina intressen haha men gud. Eller gud, lazar. Jag tror inte på gud, tror på lazar. Om jag kunde rita bra porträtt skulle jag rita lazar med en gloria av laser. Kanske lite syntes också, hur det nu ser ut. Fan, hur ser syntes ut? Syns det? Bubblor kanske? Kan ju rita bubblor och laser. Haha ska rita honom ändå, men bubblor och laser, ni kommer bli överväldigade av hans skönhet. Do-di-do-di-do-di-do!
Om jag ska gå i skolan ska jag bli som lazerlazerlazarlazer. Skapa alfa med bara händerna, omega skiter vi i. Alltså det är inte så kryptiskt egentligen. Vadvadvad gör vi med all metyl bara etyl bara alfa av hela skiten. Alfapet i all oändlighet. Förlåt, nu har jag varit såhär flummig i massor av inlägg. Orkar inte vara seriös.

Jag är så ensam i hjärnan jag har inga tankar åh snälla lasergud hjälp mig. Haha lasergud. LAZERGOD. Fy fan, det ska vara mitt nya xbox nickname. LAZERGOD! Om det är upptaget ska jag heta Alpha_Lazergod_NH2. Jävla helvete vad jag hatar det ibland, jävla hjärna om jag bara visste om tomheten skulle jag inte bry mig. Reap what you sow som Lou Reed sa i en låt. Varenu betyder. Vill slå mig i skallen så att jag tänker lättare. Så att jag slipper ha tråkigt det är så tråkigt att vara människa reality is the monkey on my back. Titta under stenen. Vill att jag får bo själv.

Ska köpa lite kläder på nätet nu och inte stava fel mer idag. Hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0