White Penis

Då nästan alla nästan dog.

Kom nyss på att jag är snyggare än massa folk fast jag ogillar min kropp!
Snyggare än mina f.d skolkamrater (kanske inte alla då)
Snyggare än de som tror att de är snygga
Och snyggarre än.... fan vet jag, allt typ. Haha nej usch oseriöst.

En gång så dog nästan alla. Detta var mycket traumatiskt för mig. Speciellt då folk inte tar det på allvar. Lite random sådär. Mest hatar jag de som är så jävla fula i hjärnan. Personligheten är ful. Jag har hellre en ful kropp än en ful personlighet! Är man ful på utsida kan man ändå bli omtyckt, är man ful till sättet och i sitt beteende hatas man.

Nu ska jag spränga muterade bebisar, så jävla äckliga. Fula på alla sätt och grå! r i en slags rymdgruva och där finns det sten. Kastade sten på en alien som kräktes. Kände mig lyckad. Sen blir det promenad i det hemska solskenet men jag har solkräm så det e luuuuugnt.


Mailade saibardawg förut och jag hade fått pengar tillbaka för kjolen var slutsåld.Köper nog två nya tröjor och ett halsband istället, men inte den här veckan för jag får inte shoppa så mycket på så kort tid ;)

HEJDÅ IGEN.

ps: nästan alla dog faktiskt nästan. Det var mycket kaotiskt och jag har men för livet. Specielltdå man ätit av döda människors medicin. Ångest. Borde äta min egen medicin istället.

(Men herrejävlar vad flummigt det här är, är inte ens full så hur kan jag flumma så mycket då? FATTARENTE måste vara trött eller så, gick upp vid 8 och tvättade så det är nog så det ligger till)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0