White Penis

I like to watch things on tv.

Hahahahhaha har jag bloggat i ovetskap eller?! Uppenbarligen. Vad som hände var att jag råkade käka stilnoct istället för vanligt tilltugg till spriten :') Då blir det sådär. Var avdäckad i typ 2 timmar, sen fick jag panik över att kanske ha sovit i 3 dygn för mina föräldrar hade kommit hem. Minns inte så mycket mer, men på något sätt kom jag hem till lägenheten (pappas bil eller något) och brötade runt
där i stället. Minns att jag hade ångest, säkert över att jag kände mig fet. Gör jag väl alltid men just då var det nog rätt brutalt. Hade inte skrivit sådär annars eller något. Ska ändå hitta gatorna (haha hit the streets) typ i vefckan och tröstshoppa lite, men jag orkar inte ens det. Imorgon, imorgon ska jag orka! Om inte orka gå ut så ska jag svara i telfeonhelvetet i alla fall! Men bara på sms. Sorry folks, men telefonsamtal går bara inte. Mår väldigt dåligt över att en vän ringde igår och jag inte orkade svara. Gömde telefonen i ett skåp i köket istället. PINSAMT :( Vet ni vad jag mer inte orkar? Black Sabbath/Ozzy And Friends nu i helgen D: Sjukt vad jag itne vill åka, mår ännu sämre över det eftersom pappa blev jätteledsen när jag hintade. Han har båda köpt min biljett och betalat min svit på hotellet.... Ok då, min, brorsan och hans svit. Så rik är han inte haha. Så jag får tvinga mig själv att orka. Hemskt. Skoja ba, är lyckligt lottad som får sånt här av mina föräldrar. Men jag orkar itne mer för det. Har ett minne av att min psykolog ringde igår, jag orkade prata i 5min innan jag fick panikångest och skrek åt henne att dra åt helvete och lägga på. Hon la inte på, så jag la på istället. Sa att jag hatar min handläggare och vill döda honom och sprätta upp magen på honom och få honom att käka sina egna ögon innan jag la på dock. NOT A NICE THING TO SAY. Sen gick jag ut, fast det var 6 timmar senare då jag läst ut en bok. Om en kille som bet folk. Tänkte att jag också borde bita folk, eller i alla fall ha ett tamt monster som gör det åt mig. Tyvärr blir det varken Pride eller Blur i år :(((( Har inte råd och orkar inte. Tror det är sommardeppen som är igång haha. Varjre sommar de senaste åren har det blivit värre. Först urartar allt i ett evigt dampryck, sen vaknar jag upp en dag och vill dö. Vägrar tro att det är något annat än mitt hat mot solbränna som gör det. Man kan i alla fall stoppa det om man skapar partiell minnesförlust åt sig själv. Tänkte lite på det där. Sleeping pills och sprit verkar ha ungefär sama effekt på hjärnan som 10000 sömntabletter har. Men jag gillar att vara pigg. Inte bara sitta och känna ett evigt lugn. Hur bra det nu än känns så är de ju tråkigt, man får inget gjort. Ur the kinda person I've been dreaming of haha. Nej men, hur fint allt än är så är det aldrig lika fint som det klara morgonljuset innan allt har vaknat upp ordentligt. Inte som alla pinsamma människor som inte fattar att man inte kan gå runt och vara olik sig själv jämt. Förutom om man är jag då, jag kan allt. SO MESSED UP. Idag orkade jag i alla fall inte må dåligt längre, orka vara smotsig och sjukk. Sådär att man hyperventilerar och allt känns fel. Nu kommer jag igen! Som att "kom igen då, vafan väntar du på" för det är räkningspayingtime! Haha </3 Ingen annan payar ju åt mig så någon måste göra det och någon är jag.
Funderat på om hur bra min fobiträning egentligen var. Förut var det inte en option, nu vet jag inte längre. Om allt skiter sig totalt så är det en option. HAHA MY GOD WHAT HAS THE WORLD COME TO.

Min spell check är fucked up så jag kan inte se om jag stavat fel. AS USUAL. Jag vet ingenting. Försöker ju bara göra det rätta här, hejhallå ingen bryr sig va, sluta upp med det där det enda som betyder något är vad du är och inte vad du gör. Sitter och över cardio genom att bara sitta! Man gör det genom att tvinga sig själv att titta på t.ex hemska videos på youtube, som sälklubbning eller anat djurplågeri. Då blir man jättearg och får hög puls, typ som att springa på löpbandet! Man kan spela tvspel som är läskigamed. Lovar att det funkar, jag får jättemycket träningsvärk dagen efter om jag gör sånt här en hel dag. Antingen har jag kommit på ett helt nytt slappt sätt att träna eller så är jag så jävla otränad att allt är träning för mig ;) Får nog fan mer träningsvärk av det där än gymmet, det är säkert första gången i världshistorien någon fått träningsvärk av tvspel... Heh.

Nu ska jag..... eh, ja, jag ska väl svara på alla kommentarer på min bilddagbok/däjjvju. Ska vi slå vad om hur många jag fått? Gissar på minst 70 så jag har antagligen fullt upp i minst en timme. Det är priset jag betalar för att vara superkändis vettu!!!1 (*överdrivarn*)

Snuttigullipluttihejidåi.

Guuud va bra ja redäjerar asså!!!1 Så himla innovativt!



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0