White Penis

I need thee every day.

Så jävla jobbigt att inte ha mat hemma. Nu måste jag gå och handla på skitnetto som inte ens har sojayoghurt, bara havreyoghurt med smak och dessutom bara tillfälligt. Blir inte bra om man ska göra ugnsbakade lökringar och de smakar stekt jordgubbe med en lökig bismak </3

Så jag får väl äta sojagranulat och krossade tomater. Inte så lockande så förhoppningsvis äter jag inte alls! Lurades igår så jag slapp äta annat än typ 15 bönor ehehe. Tillsammans med cardioträning vid dator och tvspel (fråga inte!!1)

Nu väntar jag på att Mathilda ska svara på mitt sms om vilket hotell vi ska boka till Nikkinikkinikkispelningen samt om v ska ses något innan. Hoppas vi ska det för jag har tröttnat på att sitta hemma med tjurpellen. Tänkte roa mig med Rage medan jag väntar. Dead Space tröttnade jag på när den odödliga cpmonstrositeten gjorde comeback från ettan.

Har nytt läppstift också, Shark från viva la diva är det. Enda sminket från dem jag varit nöjd med än så länge! ^__^


Hejjedåe.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0