White Penis

I'm waiting for that feeling to come.

Litet problem i pissverkstan: inte nog med medz. Igen. Om jag bara kunde dubblera mängden. Göra någnting åt det.

Ska kanska börja läsa matte och kemi till nästa år, spännande va? Och duktigt för att vara mig som hatar matte nästan mest på jorden. Jag ska försöka läsa mikrobiologi sen någon gång, men jag kanske stannar vid matten pga sugighet. Nu ska göra egen läsk och allt typ!!!!!1 Kan inte vänta, måste det vara sommarlov innan? Haha enda gången jag velat gå till skolan. Så att jag slipper käka gifter i onödan. Typ batterisyra. Alla vet att allt innehåller batterisyra i små doser. Kanske inte. Men om man öppnar ett batteri, i en oöm kastrull, går densönder då? Går jag sönder då? Hörde att tanterna inne i hippieaffären dillade om olika grundämnen igår, vet att man inte ska äta sådär mycket jod och krom som de gör men orka säga till. Tror man på kristallernas renane kraft så klarar man väl sig. HAHA MEN GUEEEE VAD DET DÄR LÄT. Kristallernas renande kraft <3 Ska bli spännande att få läsa kemi så jag kan hälla batterisyra i olika saker och se vad som händer. Och annan syra och sånt. HÅPAS HÅPAS.
Har värsta idéerna här. Dåliga idéer kanske vissa tycker, men jag tycker att de är bra. Man ska alltid ta chansen om den kommer. Chansen att hälla lut i käften på någon kanske, haha.

Hittade en asrolig sida förut med kamouflagebakgrund och som säger att allas dåliga tänder beror på att de sover med munnen öppen och dricker läsk. Så sy igen munen innan ni somnar och drick inte läsk så har ni überteeth som håller för evigt. Eller inte.


Jag är alltid göllig btw ^.~ som kawaii-hitler och kawaii-satan. KAWAIIVERSIONERNA = SATAN OCH HITLER FAST SÖTA SÅ DE ÄR MER PK ÄN I VANLIGA FALL. Kawaii-hitler gör bara söta folkrensningar, där alla ser ut såhär -> ^____^ och såhär -> OwO. Där har vi något jag borde rita senare idag...... Haha kawaii holocaust. *JOBBAR PÅ AMORALIN* fast det är svårt för det råkar alltid slinka in lite moral på något sätt. Dock luras jag så mycket att jag... alltså jag vet inte, jag tycker det är ok att hitta på saker om det gör någon glad. Inte allvarliga saker som att jag älskar dem fast jag hatar dem eller att det inte var jag som snodde dera plånböcker eller kallade folk för hora med deras fb-konto, men typ.... att säga att man visst gillar en låt fast man inte gör det eller att jag tycker de har så fina barn alla femton. Det ärok att hitta på i situationer där sanningen skulle innebära för mycket jobb. Går den enkla och ickerevolutionära vägen serru. Enkla vägen med förvanskade citat hehe. Hur många som är så hatiska som jag lyssnar på 50talsmusik medan de skriver underliga arga rants?!? Om någon annan gör det kan vi bilda klubb!!!1 Gospel också haha. Hahaha jesusmusik <3 Jag tror ju inte på jezuz, men det gör saken roligare bara. Sen är det elvis och det är bara bra. Jesusmusik är rolig! Borde lyssna mer på sån, lite chockeffekt när folk hör att jag lyssnar på't :')


Jag börjar fatta varför folk gillar gospel tror jag. Det är så.... indoktrinerande haha. Och handlar bara om gud och jesus och hur bra de är. Känns ju bra att någon är bra!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0