White Penis

Reptile.

Sitter på balkongen och ser att jag måste vattna mina petunior!!11 (tror att det är petunior, de är kolsvarta också, asfint) De är lika uttorkade som mig ahahaha. Det har blivit något slags normaltillstånd nu, kissar max 2ggr per dag. Om man ändå kunde vara likadan med maten va. Bråkade lite på vilje med sambon så kan inte vill köpa kebab/falafelrulle. Då måste jag äta något tråkigt ocvh inte sådär jätegott från frysen, typ wokad purjolök med paprika och sojastrimlor utan sås och då äter jag inte lika mycket.
Note to self: laga bara äcklig mat!!!!1 Nej, skulle inte kunna leva om jag bara fick äcklig mat.

Åt bönor och pesto förut, massa pesto. Den veganska är nästan bara olja så det är fy på mig nu. Pesto är gott. Godare än böldpesto OLOLOLOLLLL.

Har massa balkongblommor att plantera i år! Gräslök, petunior, malört och lavendel. Kommer lukta gott här ute :D För övrigt så pallar jag inte att gå ut idag, ens ut till gymmet. Det är så jävla soligt att jag kommer behöva kleta in solkräm på hela mig, då blir allt kladdigt och om inte ännu jobbigare. Kommer inte gå ut i sommar om det inte finns sprit och öl, ok?


Kömmentarer
Postat av: Sofie / lovelost

Jag ordnar spriten och ölen. ;* Haha.

Älskade älskade vän. Jag längtar så efter dig! <3

Pusspusspuss

2012-05-23 @ 20:32:53

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0