White Penis

Spegelhatarn.

Jag har hittat sååååå snygga kläder som jag bara måste ha! Men jag måste förtjäna dem. Det gör man inte om man inte vidtar drastiska åtgärder, så att säga. Måste gå ner minst 5 kilo för att vara snygg i dem, helst 10. Har inte vägt mig sen senaste blodprovet för några månader sedan och då vägde jag 5 kg mer än förra året så det är bara rätt att jag går ner dem igen. Har inte vågat väga mig efter det om jag ska vara helt ärlig nurå. Är livrädd för siffran på vågen. Jag trodde ju att jag hade smala handleder men de är fan 15cm i omkrets så de var inte så smala som jag trodde. Ser bara smala ut för att kroppen inte är det ;))))) Haha nej men det är inte så himla kul att veta sina mått när man är så missnöjd som jag är. Därför mäter jag mig inte. Hoppas verkligen inte att jag dör av en kromöverdos eller något innan jag gått ner allt, skulle vara jävligt snopet. BLIR INGET FINT LIK DÅ HELLER!!!!!!!!1 (Fan vilken hemsk sak att skämta om, vi låtsas att jag inte gjorde det. Kom att tänka på en grej och det gör bara saken värre)

En bra grej är att jag ska träffa mathilda nästnästa vecka! Vi ska vara fulla i niqab. KUL VA??? Tycker jag i alla fall :*

Godnatt på er, ska sova som ett litet as snart fast jag hatar det.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0